icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وضعیت BMW i8 های وارداتی توسط رئیس گمرک مشخص شد.

وضعیت BMW i8 های وارداتی توسط رئیس گمرک مشخص شد.

در روزهای اخیر اخباری بصورت غیر رسمی در خصوص نحوه ورود بی ام و i8 در رسانه ها منتشر شده بود که در خصوص صحت آنها شک و تردید وجود داشت.

پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در روزهای اخیر اخباری  بصورت غیر رسمی در خصوص نحوه ورود بی ام و i8 در رسانه ها منتشر شده بود که  در خصوص صحت  آنها شک و تردید وجود داشت.

 

 

 

بی ام و i8

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" رئیس گمرک با توضیحات کامل خود بطور کامل نحوه ورود این خودرو به داخل کشور را مشخص کرده و به شایعات منتشر شده خاتمه داد.

مسعود کرباسیان در صبحت های خود گقت:به تازگی 3 دسنگاه بی ام و i8 هیبریدی وارد کشور شده که جزو سهمیه ورزشکاران قهرمان بوده و بخاطر هیبریدی بودن این خودرو ها عوارض گمرکی و تجارت داخلیشان تنها 4 درصد بوده است.

ایشان در خصوص قیمت این سه دستگاه بی ام و i8 عنوان کرد:قیمت این خودروها 40 هزار دلار اعلام شده که طبق محاسبات ما قیمت در حدود 140 هزار دلار داشته است.

رییس گمرک درباره آخرین وضعیت این سه خودرو اظهار کرد: این خودروها در گمرک اردبیل قرار دارند که با طی شدن مراحل قانونی، وارد ناوگان کشور خواهد شد. یکی از دلایلی که هزینه گمرکی برای این سه خودرو پایین بوده، بحث هیبریدی بودن آن‌ها و مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت در این رابطه است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

موسوی 1394/3/16
18:13:35

آقای رئیس گمرک نکنه این خودروها به اسم ورزشکاران قهرمانه وبه کام دیگران، ضمنا چه لزومیه به ورزشکاران قهرمان خودرو هیبریدی بی ام و داده شود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

آخرین مطالب