icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وضعیت قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در بازار

وضعیت قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در بازار

پس از ترخیص تعداد قابل توجهی از خودروهای دپو شده در گمرک ،محصولات متنوع میتوبیشی نیز به تازگی با مدل 2018 وارد بازار خرید و فروش شده است. یکی از این موارد شاسی بلند اوتلندر پلاگین هیبرید است که بدلیل فناوری الکتریکی به کار گرفته شده در آن ،یکی از گزینه های مطلوب برای خرید به نظر می رسد. اما سئوال این است با توجه قیمت در نظر گرفته شده  ،این خودرو ارزش خرید دارد یا خیر؟

شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-اواخر سال 1396 بود که آرین موتور پویان نماینده محصولات میتسوبیشی در ایران از شاسی بلند اوتلندر پلاگین هیبرید رونمایی کرد و بلافصله پیش فروش این خودرو را با قیمتی در حدود 300 میلیون تومان آغاز کرد. اما اجرایی شدن ممنوعیت واردات خودرو اجازه ورود گسترده این خودرو به بازار را نداد و آرین موتور موفق شد فقط تعداد محدودی را تحویل مشتریان دهد و تعداد قابل توجهی در گمرک بدلیل مشکلات بوجود آمده اجازه ترخیص نیافت. اما ظاهرا در 6000 خودروی ترخیص شده در روزهای گذشته محصولات میتسوبیشی و علی الخصوص اوتلندر حضور داشته است چرا که با سری به وب سایت های خرید و فروش خودرو ،با آگهی های بیشمار فروش این خودرو روبرو می شوید.

اوتلندر پلاگین هیبرید

با کمی تحقیق میدانی خیلی زود متوجه می شوید که اوتلندر پلاگین هیبرید مدل 2018 با قیمتی در حدود 900 الی 920 میلیون تومان خرید و فروش می شود که کمی غیر منتظقی به نظر می رسد. چرا که در زمان حضور این خودرو در بازار ،قیمت اوتلندر در حدود قیمت سانتافه و سورنتو گاها پایین تر بود . البته دلیل اصلی آن به پایین بودن تعرفه گمرکی خودروهای هیبریدی در آن زمان باز می گردد. اما در حال حاضر با همین رقمی بالغ 900 میلیون تومان امروز گزینه های مطلوب تری نظیر سورنتو ،سانتافه ،آزرا ،تیگوان ،پاسات و غیره در دسترس است که به نظر مطلوب تر به نظر می رسند. چرا که به هر حال اوتلندر هیبریدی از فناوری بسیار پیشرفته ای بهره می برد و در صورت مشکل برای هر یک از قطعات فنی این خودرو ،تعمیر و خدمات دهی به آن بسیار مشکل است. هر چند که طبق اخبار منتظر شده کمپانی میتسوبیشی قرار داد خود را با آرین موتور پویان به مدت 3 سال دیگر تمدید کرده است اما وجود تحریم و موارد دیگر اجازه ورود قطعات و خدمات دهی مناسب را از این شرکت سلب می کند.

 

تست و بررسی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در پیست آزادی

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب