icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وقتی ایران خودرو، خود دلال حواله پژو 2008 می شود

در نمایشگاه خودروی شیراز رخ داد

وقتی ایران خودرو، خود دلال حواله پژو 2008 می شود

نمایندگی ایران خودرو: حواله پژو 2008 را با قیمت 63 میلیون و 500 هزار تومان به متقاضیان می فروشیم. در زمان تحویل خودرو هم که در تاریخ های اواخر 96 یا اوایل 97 است انتقال سند انجام می شود. این کار قانونی است و مشکی ندارد و سند هم دست دوم نمی شود. 

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- در نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز در کنار غرفه شرکت های داخلی حضور ایران خودرو برای بازدیدکنندگان علامت سوال بود چراکه این خودروساز فقط نمایندگی های خود را راهی نمایشگاه شیراز کرده بود و برای جذابیت بیشتر غرفه پژو 2008 و 508 را در معرض عموم گذاشته بود. مردم هم که در خرید پژو 2008 دردسر های زیادی را کشیده بودند سعی داشتند تا از نزدیک در جریان جزئیات این خودرو قرار بگیرند به طوری که اکثر مردم اطراف این خودرو جمع شده بودند . جالب آنکه برخلاف اطلاعیه های ایران خودرو که خرید و فروش حواله پژو 2008 قانونی نیست و مردم گول دلالان را نخورند خود نمایندگی های این شرکت در نمایشگاه شیراز به مردم حواله می فروختند.

مسئول یکی از نمایندگی هایی ایران خودرو که در این نمایشگاه حضور داشت در رابطه با فروش حواله پژو 2008 گفت: حواله ها را با قیمت 63 میلیون و 500 هزار تومان به متقاضیان می فروشیم. در زمان تحویل  خودرو که در تاریخ های اواخر 96 یا اوایل 97 است انتقال سند انجام می شود.  وی در پاسخ به این پرسش که آیا کار شما قانونی است و اینکه سند خودرو دست دوم نمی شود؟ افزود: بله کار قانونی است و مشکی ندارد. سند هم دست دوم نمی شود.  

انتهای خبر

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب