icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پرفروشترین خودروهای ایران معرفی شدند

پرفروشترین خودروهای ایران معرفی شدند

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی پرفروشترین خودروهای بازار ایران را معرفی کرد.

جمعه ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی پرفروشترین خودروهای بازار ایران را معرفی کرد.

 

 

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو"بر اساس این گزارش خودروهای سایپا ۱۳۱، پژو پارس، لیفان X60tسراتو اتومات، ام‌جی ۶ و میتسوبیشی اوتلندر پرفروشترین خودروهای ایران معرفی شدند.

این گزارش براساس این شش خودرو از ترکیب خودروهای بازار ایران در نیمه دوم سال 93 در شش گروه با قیمت های مختلف انتخاب شدند.

اولین گروه قیمت مربوط به خودروهای زیر 25 میلیون تومان بود که سایپا 131 با کسب 51.1 درصد فروش در این گروه مقام اول را کسب کرد.

گروه دوم مختص خودروهایی با قیمت بین 25 تا 50 بود .در این سگمنت خودروی پژو پارس توانست بیشترین سهم فروش را به خود اخصاص دهد. پژو پارس با بدست آوردن 26.5 درصد از بازار فروش این مقام را بدست آورده است.

لیفان X60 نیز در گروه قیمتی 50 تا 75 میایون توانست با کسب 30.6 درصد از بازار فروش مقام نخست را بدست آورد.

گروه چهارم خودروهایی بین 75 تا 100 میلیون را شامل می شد که در این رنج قیمیت خودروی سراتو اتوماتیک توانست با 25.9 درصد پرفروشترین خودروی این گروه لقب بگیرد.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی صد تا 125 میلیون تومان نیز خودروی ام‌جی 6 با داشتن 60.5 درصد سهم بازار، پرفروش‌ترین خودرو در این سطح قیمتی بوده است. در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از 125 میلیون تومان، خودروی میتسوبیشی اوتلندر با داشتن 23.6 درصد سهم بازار این گروه، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب