icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش

پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش

گروه رنو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود درحال پیاده سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» است. بر همین اساس شرکت نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی این شرکت اروپایی، همزمان با عرضه کنندگان برند رنو در کشورهای توسعه یافته، درحال جاری سازی آنها در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود می‌باشد.

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

 

نگین خودرو

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"فرشید کریمی مهر، معاونت برنامه ریزی استراتژیک شرکت نگین خودرو در مراسم افتتاحیه مجهزترین تعمیرگاه رنو در کشور گفت: استانداردCARE 2.0  «مراقبت از مشتری» شامل 7 لحظه تاثیرگذار در فرآیند فروش و خدمات پس از فروش است که کلیه فرآیندهای خدمات در طول سفر مشتری، از زمان آشنایی با محصولات و خدمات رنو - از طریق کانالهای مختلف نظیر دنیای دیجیتال، نمایشگاه و عاملیت ها – در زمان خرید تا تحویل خودرو، تجربه خدمات پس از فروش و کلیه اقدامات وفادارسازی مشتریان را شامل می شود.

 نگین خودرو

دراین برنامه استراتژیک، کلیه پرسنل و نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش آموزشهای لازم را فرا می گیرند تا هدف نهایی که خشنودی و رضایتمندی مشتریان است محقق شود.

وی همچنین با اشاره به روند گسترش مراکز خدمات پس از فروش نگین خودرو، درخصوص آغاز بکار تعمیرگاه جدید و بسیار مجهز نگین خودرو در غرب تهران گفت: "این هفتمین نمایندگی خدمات پس از فروش نگین خودرو در شهر تهران است که مطابق استانداردهای رنو به بهره برداری می‌رسد و قصد داریم طی دو ماه پایانی سال تعداد آنها را به 10 مرکز افزایش دهیم.

 نگین خودرو

کریمی فر افزود: این مراکز دارای 12 جایگاه تعمیراتی و 7 جایگاه صافکاری و نقاشی است که  توانایی پذیرش آنها در هر شیفت کاری معادل 40 دستگاه خودرو می باشد. در این کلینیک تعمیراتی تلاش شده است محیطی دلپذیر و همراه با آرامش برای مشتریان عزیز فراهم شود تا علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش منحصر بفرد، حس تمایز و رضایتمندی از داشتن خودروهای رنو برای ایشان حاصل گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب