icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش خودرو قانون مند می گردد.

پیش فروش خودرو قانون مند می گردد.

در صورت تصویب این قانون ،عرضه کننندگان خودرو تنها با اخذ مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت می توانند اقدام به پیش فروش خودرو کنند.

پنجشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در صورت تصویب این قانون ،عرضه کننندگان خودرو تنها با اخذ مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت می توانند اقدام به پیش فروش خودرو کنند.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" تحویل ندادن خودرو در موعد مقرر این  روزها به یک امر عادی در بین خودرو سازها و وارد کنندگان خودرو شده است.بطوریکه به هیچ وجه از این مسئله ابایی ندارد.

این موضوع در اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مورد توجه قرار گرفته به‌گونه‌ای که طبق این قانون عرضه‌کنندگان خودرو در کشور ملزم به اخذ مجوز برای عرضه خودرو به روش پیش‌ فروش خواهند بود.

در تبصره یک ماده هشت اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در این زمینه آمده است:" عرضه‌کننده خودرو موظف است قبل از اقدام به پیش‌فروش، مجوز لازم و تعداد مجاز آن‌ را از وزارت صنعت، معدن و تجارت (دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه) اخذ کند".

در تبصره دو ماده هشت این قانون نیز آمده است:" عرضه‌کننده خودروهای وارداتی موظف است قبل از اقدام به پیش‌ فروش، مجوز لازم و تعداد مجاز آن‌ را از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اخذ کند".

اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در هیات دولت در دست بررسی است و پس از تصویب، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب