icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش رنو سیمبل شروع نشده ،تمام شد.

پیش فروش رنو سیمبل شروع نشده ،تمام شد.

در حالی که بازار خودرو از رکود بی سابقه ای رنج می برد ، پیش فروش رتو سیمبل در همان ساعات ابتدایی تکمیل ظرفیت شد.

یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در حالی که بازار خودرو از رکود بی سابقه ای رنج می برد ، پیش فروش رتو سیمبل در همان ساعات ابتدایی تکمیل ظرفیت شد.

 

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو"مدیر بازاریابی و فروش نگین خودرو اعلام کرد که در همان ساعات ابتدایی پیش فروش با موعد تحویل 60 روزه تکمیل ظرفیت شده و موعد تحویل 90 روز هم در حال اتمام می باشد.

شرکت نگین خودرو پیش فروش این خودرو از روز شنبه 24 مرداد ماه آغاز کرده بود و این خودرو با موعد تحویل 60،90 و 120 روزه  و در دو مدل ال ای با قیمت 75میلیون و 900 هزار تومان و مدل پی ای با قیمت 66 میلیون و 900 هزار تومان عرضه کرده بود.

نو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ قابل عرضه است.

شکوهی ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر مشتریان تصریح کرد: سیمبل با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار خودروی ایران می شود و توانست با شرایط فروش بسیار جذاب و سود مشارکت ۲۱ درصدی یخ بازار خودروی ایران رابشکند.

این مهمان تازه وارد بازار خودروی ایران همچون دیگر محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با دو روش قیمت قطعی و غیرقطعی به فروش می رسد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب