icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش شاسی بلند رنو کپچر آغاز شد.

پیش فروش شاسی بلند رنو کپچر آغاز شد.

در مطالب قبلی به استحضار رساندیم که ایران خودرو را قصد دارد تا چند روز آینده پیش فروش رنو کپچر را آغاز کند.حالا خبر رسیده که زمان و شرایط پیش فروش این خودرو مشخص شده است.

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در مطالب قبلی به استحضار رساندیم که ایران خودرو را قصد دارد تا چند روز آینده پیش فروش رنو کپچر را آغاز کند.حالا خبر رسیده که زمان و شرایط  پیش فروش این خودرو مشخص شده است.

 

 

 

شرایط فروش رنو کپچر

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ایران خودرو اعلام کرده که از ساعت 10 روز سه شنبه مورخه 12/3/94 پیش فروش این خودرو بصورت رسمی آغاز می گردد.

موعد تحویل این خودرو مهر و آبان 94 بوده و سود مشارکت 18 % و سود انصراف 16% تعیین شده است.مبلغ ودیعه این خودرو 70 میلیون و 65 میلیون تومان بسته به طرح انتخابی می باشد.

قیمت رنو کپچر اعلام نشده و مشخص شدن قیمت به زمان تحویل موکول شده است. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( ۱۲ درصد سالیانه ) پرداخت می شود. در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد.

علاقمندان به خرید رنو کپچر می توانند به نمایندگی های  مجاز و یا پرتال رسمی ایران خودرو مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به جداول ذیل مراجعه فرمایید.

 

شرایط فروش رنو کپچر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

حسین 1394/8/9
14:50:51

ماشین جالبی نیست

علی 1394/5/18
10:11:17

سلام می خواستم ببینم پیش پرداخت 70 تومان یا کل قیمت

ALIREZA SOLEIMANI 1394/4/20
13:21:56

لطفا به ایمیل بفرستید .

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب