icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش محصول جدید لیفان 820 بزودی آغاز می گردد.

پیش فروش محصول جدید لیفان 820 بزودی آغاز می گردد.

شرکت کرمان موتور تولید و عرضه کننده محصولات لیفان قصد دارد بزودی پیش فروش محصول جدید خود را با نام لیفان 820 آغاز کند

پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت کرمان موتور تولید و عرضه کننده محصولات لیفان قصد دارد بزودی پیش فروش محصول جدید خود را با نام لیفان 820 آغاز کند.

 

 

پیش فروش لیفان 820

به  گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"ماه پیش میلادی بود که شرکت لیفان در حضور مهیمان از 8 کشور جهان و مقامات کشوری چین لیفان 820 را بصورت رسمی رونمایی کرد.

لیفان 820 از محصولات لوکس این شرکت چینی بوده که با چندین موتور مختلف ارائه شده است.به نظر می رسد که کرمان موتور قصد دارد قویترین موتور پیشنهادی که یک موتور 2.4 لیتری می باشد را برای عرضه در داخل کشور ارائه کند. قدرت این موتور نسبتا قوی توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخها منتقل می گردد.(جهت اطلاع اط مشخصات فنی وبررسی لیفان 820 اینجا کلیک کنید.)

تولید  قطعات لیفان۸۲۰ به عهده قطعه سازان نام آشنای جهان است که می توان از آنها به شرکتDSI استرالیا، Bosch آلمان، JTERT ژاپن در تهیه سیستم های دینامیک و پایداری الکترونیکی، TAKATA ژاپن در تهیه کیسه های هوا، Valeo فرانسه برای سیستم های تهویه، HUF آلمان در قفل مرکزی و Dayco آمریکا در تهیه تسمه تایم و قطعات درگیر با آن اشاره کرد.

 

پیش فروش لیفان 820

بازار روسیه و ایران از مهمترین بازارهای صادراتی لیفان است و این شرکت به منظور حصول اطمینان از عملکرد مناسب خودروی ۸۲۰ در جاده های این دو کشور به بررسی عملکرد این خودرو در جاده های برفی و یخ زده روسیه و دمای ۴۰ درجه زیر صفر و همچنین جاده های گرم با دمای ۴۵ درجه بالاتر از صفر ایران پرداخته که به ادعای لیفان سیستم های خنک کننده موتور و گیربکس عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است.

قیمت این خودرو توسط کرمان موتور هنوز اعلام نشده ولی می توان حدس زد که این خودرو قیمتی در حدود 80 تا 90 میلیون تومان باشد.

 

 

پیش فروش لیفان 820

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

خاتم 1394/4/25
22:16:15

70 میلیون زیادش هم هست . چون تحریم ها برداشته شده و اگر قیمتش بالا باشه رو دست کرمان خودرو میمونه .

آخرین مطالب