icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش محصولات رنو با سود مشارکت 32 درصدی

پیش فروش محصولات رنو با سود مشارکت 32 درصدی

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران اعلام کرد: فرصت مناسب سرمایه گذاری با ارائه بیشترین سود در بازار خودرویی کشور برای علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی فراهم شده است

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران اعلام کرد: فرصت مناسب سرمایه گذاری با ارائه بیشترین سود در بازار خودرویی کشور برای علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی فراهم شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " ی طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو هفته گذشته این شرکت با هدف عرضه محصولات جدید، فروش ویژه خودرو های 2016 رنو با تحویل 30 روزه را برای نخستین بار در فصل پاییز را آغاز کرد و این شرایط در حالی اعلام شد که پیش‌فروش مشارکتی این محصولات که در نوع خود فرصت مناسبی برای سرمایه گزاری با سود 32 درصد در بازار خودرویی کشور است همچنان ادامه دارد.

این خودرو ها طی مدت 90، 120، 150 و 180 روز کاری با قیمت  غیر قطعی تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت نهایی خودرو ها بر اساس قیمت روز شرکت در زمان تحویل با محاسبه سود مشارکت تعیین می شود و در صورت تمایل امکان سرمایه گذاری بیشتر برای مشتریان در این طرح فراهم شده است.

بر این اساس در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شوند و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک محصولات 2016 این برند اروپایی شده و از رانندگی با محصولات اصیل و ایمن اروپایی لذت ببرند.

رنوفلوئنس در 3 تیپ فول، نیمه فول و دنده ای، رنو سفران در 2 تیپ 2000 چهار سیلند و 2500 شش سیلندر، رنو اسکالا در 2 تیپ 2000 فول و 2000 نیمه فول و رنو داستر 2000 اتوماتیک تک دیفرانسیل و 4WD  و همچنین رنو سیمبل از جمله محصولاتی هستند که طی این طرح فروش ویژه با مدل 2016 میلادی به مشتریان ارائه خواهند شد.

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.کی از مدیران شرکت ایران خودرو اظهار داشت: فروش اقساطی خودرو در نمایندگی‌های ایران‌ خودرو همچنان ادامه دارد و ثبت نام خودروسازان زمانی متوقف خواهد شد که تعداد ثبت نام های قطعی انجام شده برای فروش خودرو به سقف تعیین‌شده از سوی بانک مرکزی یعنی 110 هزار دستگاه برسد.

وی ادامه داد: حدود 57 هزار پیش‌ثبت‌نام  خرید خودرو در نمایندگی های ایران خودرو صورت گرفته که 47 هزار مورد قطعی شده است.

به گفته وی، در حال حاضر فروش تندر 90، پارس تندر و پژو 206 تیپ 2 در نمایندگی های ایران خودرو متوقف شده است.

این مدیر ایران خودرو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود برخی دلالان نسبت به ثبت‌نام برای خرید خودرو با وام بانکی اقدام کرده و همین خودروها را در برخی سایت‌های اینترنتی با مبالغ بالاتر به فروش می‌رسانند، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، نه قانون و نه افراد می پذیرند که به نامشان و با استفاده از کد ملی آنها خرید خودرو انجام شود و با قیمت بالاتری عرضه شود.

وی تأکید کرد: سهمیه خاصی برای نمایندگی‌های ایران خودرو در فروش اقساطی قائل نشده‌ایم.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مهران میر ترابی 1394/12/18
20:28:27

سلام ببخشید سود انصرافی چقدر است

مهران میر ترابی 1394/12/18
20:27:58

سلام ببخشید سود انصرافی چقدر است

آخرین مطالب