icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش محصولات رنو مدل 2016 در ایران آغاز شد

پیش فروش محصولات رنو مدل 2016 در ایران آغاز شد

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در ایران پیش فروش محصولات خود را با مدل 2016 آغاز کرد.

پنجشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در ایران پیش فروش محصولات خود را با مدل 2016 آغاز کرد.

 

پیش فروش محصولات رنو مدل 2016 در ایران آغاز شد

 

 به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" نگین خودرو اولین وارد کننده خودرو می باشد که محصولات خود با مدل 2016 را پیش فروش می کند.موعد تحویل خودرو در سه مدل 90 ،120 و 150 روزه تعیین گردیده است . از نکات مثبت این طرح بالا بودن سود مشارکت می باشد .

در این طرح انواع مدلهای رنوفلوئنس ،رنو اسکالا و رنوسفران عرضه می گردد.

متن کامل اطلاعیه نگین خودرو به شرح ذیل می باشد.

طبق اعلام واحد بازاریابی؛ با مذاکرات متعددی که نگین خودرو با شرکت رنو فرانسه داشته است توانست شرایط عرضه این محصولات را درایران فراهم کرده و درصدد است تا پیش فروش مشارکتی کلیه محصولات مدل ۲۰۱۶ میلادی را آغاز کند.

مدیر بازاریابی نگین خودرو ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در ماه مبارک رمضان، از سود ۳۰ درصدی مشارکت این خودرو ها خبر داد و اعلام کرد: نگین خودرو به عنوان نخستین شرکت وارد کننده در سال ۱۳۹۴، خودروهای مدل ۲۰۱۶ رنو را طی مدت ۹۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد کرد.

شکوهی در ادامه تصریح کرد: قیمت نهایی خودرو ها بر اساس قیمت روز شرکت در زمان تحویل با محاسبه سود مشارکت تعیین خواهد شد و در صورت تمایل امکان سرمایه گذاری بیشتر برای مشتریان در این طرح فراهم است.

وی تاکید کرد: در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شوند و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک محصولات ۲۰۱۶ این برند اروپایی شده و از رانندگی با محصولات اصیل و ایمن اروپایی لذت ببرند.

رنوفلوئنس در ۳ تیپ فول، نیمه فول و دنده ای، رنو سفران در ۲ تیپ ۲۰۰۰ چهار سیلند و ۲۵۰۰ شش سیلندر، رنو اسکالا در ۲ تیپ ۲۰۰۰ فول و ۲۰۰۰ نیمه فول و رنو داستر ۲۰۰۰ اتوماتیک از جمله محصولاتی هستند که طی این طرح فروش ویژه با مدل ۲۰۱۶ میلادی به مشتریان ارائه می شوند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب فروش نگین خودرو در تهران، نمایندگی های مجاز سراسر کشور و پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو مراجعه کنند.

 

شرایط فروش محصولات رنو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب