icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش رنو سیمبل از هفته آینده آغاز خواهد شد.

پیش فروش رنو سیمبل از هفته آینده آغاز خواهد شد.

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) پیش فروش رنو سیمبل محصول جدید این شرکت را آغاز خواهد کرد.

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه همزمان با میلاد با سعادت  حضرت معصومه (س) پیش فروش رنو سیمبل محصول  جدید این شرکت را آغاز خواهد کرد.

 

 

 

 به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" پیش فروش این خودرو از روز شنبه 24 مرداد ماه سال جاری بصورت محدود و تا زمان تکمیل ظرفیت را آغاز خواهد شد.

رنو سمبل چد روز گذشته در حضور جمعی از کارشناسان و خبرنگاران در محل نمایندگی این شرکت رونمایی شد. این خودرو جزو سدان های شهری اقتصادی شرکت رنو محسوب می گردد که دارای امکانات رفاهی فراوانی می باشد.

رنو سیمبل در دو نوع LE و PE عرضه می گردد که قیمت های اعلام شده شرکت نگین خودرو برای مدل های فوق به شرح  ذیل می باشد.

قیمت رنو سمیبل مدل LE  برابر با 75,900,000 ریال و قیمت مدل 66,900,000 ریال اعلام شده که با موعد تحویل 60 ،90 و 120 روز می باشد.

رنو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ قابل عرضه است.

سیمبل با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار خودروی ایران می شود و با توجه به امکانات آن می‌توان با اطمینان گفت در کلاس خود با سود مشارکت ۲۱ درصدی بی‌رقیب است.

این مهمان تازه وارد بازار خودروی ایران همچون دیگر محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب