icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش نویس دستوالعمل جدید واردات خودرو بسیار ناپخته است

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در گفتگو با پردیس خودرو

پیش نویس دستوالعمل جدید واردات خودرو بسیار ناپخته است

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو: واقعیت این است پیش نویس دستوالعمل جدید واردات خودرو که در رسانه ها منتشر شده است بسیار ناپخته می باشد و دارای مشکلات قانونی بسیاری است.

جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- فرهاد احتشام زاد، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو، در واکنش به انتشار پیش نویس دستوالعمل جدید واردات خودرو گفت: با توجه به صراحت ماده 5 قانون کسب و کار و تاکید مجدد آقای جهانگیری در اسفندماه 95 مبنی بر ضرورت اخذ نظر تشکلها پیش از تدوین مقررات توسط ارکان دولت تا به امروز انجمن واردکنندگان خودرو از وجود رسمی چنین مصوبه ای بی اطلاع می باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار پردیس خودرو تاکید کرد: نقض قانون لازم الاجرا کشوری و عدم توجه به دستور مجدد آقای جهانگیری توسط وزرا دولت دوازدهم که دولت تدبیر و امید است دور از ذهن می باشد.

احتشام زاد در پاسخ به این سوال که در صورت تصویب نهایی چنین مصوبه ای بر بازار واردات خودرو چه تاثیراتی خواهد گذاشت، تصریح کرد: واقعیت این است چنین پیش نویسی که در رسانه ها منتشر شده است بسیار ناپخته می باشد و دارای مشکلات قانونی بسیاری است.

وی ادامه داد: قطعا تصویب چنین پیش نویسی تبعات منفی بر بازار خودروهای وارداتی خواهد گذاشت لذا بسیار ناپخته می باشد و نیاز به بررسی دارد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب