icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیشنهادهای جدید سایپا برای خریداران محصولات رنو

پیشنهادهای جدید سایپا برای خریداران محصولات رنو

گروه خودروسازی سایپا پیشنهادهای مبهی برای خریداران خودروهای گروه رنو محصول پارس خودرو را اعلام کرد.

چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سایپا مدتهاست که بدلیل بد عهدی شریک دیرینه خود یعنی رنو فرانسه با مشتریان خود به مشکل برخورده است. این شرکت چند ماه پیش به خریداران پیشنهاد داد یا منصرف شوند یا بجای رنو ها پراید تحویل بگیرند. پس از اعتراض های مردمی این شرکت عنوان نموده که این پیشنهاد بدلخواه بوده و در ان اجباری نمی باشد و مشتریان می توانند تعیین و تکلیف نهایی منتظر بمانند.

حالا پس از چندین ماه صبر کردن مشتریان، این شرکت دوباره پیشنهاداتی را ارائه نموده که کمی می تواند قابل توجه باشد چرا که سایپا بر خریدارانی که انصرف دهند سود 45 درصدی در نظر گرفته است .همچنین در این روش اولیت ثبت نام فروش فوری یکی از محصولات قابل عرضه سایپا برای خریداران در نظر گرفته شده است.

اما در خصوص تعویض خودرو تقریبا چیزی تغییر نکرده چون به جای ژاه های  تعویض با پراید ،تعویض با یکی از محصولات این شرکت عنوان شده است. سایپا که خود راسا جز پراید و خانواده آن یعنی ساینا ،کوییک و تیبا محصول دیگری ندارد .البته مشخص نیست که محصولات پارس خودرو نظیر برلیانس در این پیشنهاد گنجاده شده است یا خیر همچنین چانگان از مواردی است که برخی خریداران بدنبال تعویض خودروی رنو خود با آن هستند که باز هم مشخص نیست که آیا چانگان در طرح پیشنهادی حضور دارد یا خیر. در هر صورت این پیشنهاد سایپا دارای ابهاماتی است که برای رفع آن باید منتظر ماند.

در پیشنهاد سوم  خریداران می تواند با امضا الحاقیه که متن آن مشخص نشده است تا تولید مجدد محصولات رنو منتظر بمانند.

و روش آخر که کمی عجیب است ،خریداران می توانند نسبت به فروش حواله خود به نمایندگی های مجاز این شرکت اقدام نمایند.

متن اطلاعیه سایپا به شرح ذیل است:

در این اطلاعیه ضمن پوزش از مشتریان محصولات گروه رنو به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی آمده نظر به درخواست های مکرر تعدادی از مشتریان این گروه از محصولات، طرح های پیشنهادی جهت آن دسته از مشتریان که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت صادر نشده است، اعلام می شود.
بر این اساس مرحله نخست، امکان تبدیل برای تعهدات خودروی ساندرو اتومات و دنده ای با زمان صدور دعوتنامه تیر 97 از ساعت 4 امروز اول اسفند فعال خواهد شد.
پیشنهادهای قابل اجرا برای محصولات رنو شامل طرح پیشنهادی انصراف، طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو، طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد و طرح پیشنهادی خرید انصرافی است.

پیشنهاد سایپا به خریداران محصولات رنو

پیشنهاد سایپا به خریداران محصولات رنو

پیشنهاد سایپا به خریداران محصولات رنو

 

 

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب