icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیل سوختی هیدروژنی بر روی لکسوس

پیل سوختی هیدروژنی بر روی لکسوس

کمپانی تویوتا پس از راه اندازی تولید انبوه اولین خودروی با پیل سوختی هیدروژنی ،تصمیم گرفته که ال سال 2020 سیستم پیل سوختی را به برند لکسوس هم اضافه کند.

سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:کمپانی تویوتا پس از راه اندازی تولید انبوه اولین خودروی با پیل سوختی هیدروژنی ،تصمیم گرفته که ال سال 2020 سیستم پیل سوختی را به برند لکسوس هم اضافه کند.

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" به نقل از دنیای اقتصاد، روزنامه نیکی ژاپن اعلام کرد تویوتا احتمالا تکنولوژی پیل سوختی هیدروژنی را در برند لکسوس وارد خواهد کرد. تویوتا هم‌اکنون خودروی میرایی را که مجهز به این تکنولوژی است به بازار عرضه کرده است. براساس گزارش نیکی، شرکت تویوتا در قیمت‌‌گذاری نسخه پیل سوخت هیدروژنی لکسوس روند بازار و تلاش برای کاهش هزینه‌ها را در نظر خواهد گرفت.


این شرکت به شدت روی خودروهای دارای پیل سوختی حساب باز کرده است. این خودروها از طریق برق تولید شده از ترکیب هیدروژن و اکسیژن حرکت می‌کنند و گاز دی‌اکسید کربن تولید نمی‌کنند. شرکت تویوتا هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد تا سال 2025 میزان انتشار گاز کربن را در خودروهای تولیدی این شرکت به صفر برساند و به همین منظور سالانه 30 هزار خودروی دارای پیل سوختی به فروش خواهد رساند.

 

 

کانال تلگرام

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب