icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیکاپ آمیکو با ظاهری قدرتمند در آینده نزدیک

وانت پیکاپ جدید در راه بازار ایران

پیکاپ آمیکو با ظاهری قدرتمند در آینده نزدیک

شرکت آمیکو تولید و عرضه کننده خودروهای تجاری  قصد دارد بزودی وانت پیکاپ جدید را با برند آمیکو به بازار ایران عرضه نماید.

دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

شرکت آمیکو تولید و عرضه کننده خودروهای تجاری  قصد دارد بزودی وانت پیکاپ جدید را با برند آمیکو به بازار ایران عرضه نماید.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" وانت پیکاپ ها در بازار ایران چندان پر رونق دنبال نمی شود و عرضه کنندگان محدود این بخش از خودروها فعالیت آنچنانی نداشته اند.شاید دلیل این موضوع هم گزینه های اندک و اغلب بی کیفیت بازار باشد که چندان رغبتی در خریدران بوجود نمی آورد.

شرکت آمیکو که اغلب محصولاتش کامیون و کاموینت های تجاری بوده قصد دارد یک پیکاپ با ظاهری تنومند اما چینی را به بازار عرضه نماید . این وانت که محصول برند Huanghai می باشد قرار است با برند آمیکو تولید و عرضه شود.

یکی از جاذبه های وانت پیکاپ ها ظاهرا قدرتمند و مردانه بوده که می توان گفت که امیکو در نگاه اول تماما این خصیصه را دارد.قلب تپنده این وانت پیکاپ موتوری 2.4 لیتری با بیشنه قدرت 143 اسب بخار و حداکثر گشتاور 200 نیوتن بر متر خواهد بود که این مقدار قدرت توانایی کشش 3100 کیلوگرم بار را در اختیار راننده قرار می دهد.طبق منابع موجود این موتور محصول میتسوبیشی ژاپن بوده و توانسته استاندارد آلایندگی 5 یورو را دریافت کند. قابل ذکر است که میزان مصرف این موتور برابر 10.6 لیتر بصورت ترکیبی می باشد.

پیکاپ آمیکو جهت رفاه حال سرنشینان به تجهیزاتی از قبیل دو عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، صندلی‌های چرمی، تنظیم 8 جهته صندلی راننده، دوربین عقب، فرمان هیدرولیک، آینه وسط ضد نور بالا و یا کنترل سیستم صوتی از روی فرمان،صفحه نمایش لمسی مجهز شده است. البته مواری چون ترمز های ABS,EBD هم از جمله امکانات ایمنی این خودرو خواهد بود.

در خصوص مشخصات دیگر این خودرو نظیر جعبه دنده و محورهای محرک خودرو اطلاعاتی در دست نیست اما با توجه به ظاهر تنومند خودرو قابل پیش بینی می باشد که این خودرو با جعبه دنده 5 سرعته دستی و بصورت دو دیفرانسیل هم عرضه خواهد شد.

شرکت آمیکو در خصوص قیمت این وانت پیکاپ جدید بازار اطلاعاتی را منتشر نکره اما با توجه به قیمت رقبای داخلی نظیر وانت پیکاپ فوتون ،باید قیمتی بین 90 تا 110 میلیون را برای این خودرو به انتظار داشت.

عکسهای منتشر شده از حمل اولین محموله وانت پیکاپ آمیکو در ایران ،بزودی باید شاهد رونمایی و عرضه این خودرو باشیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب