icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چرا مشکل شماره گذاری خودروهای پر مصرف برطرف نشد

چرا مشکل شماره گذاری خودروهای پر مصرف برطرف نشد

هفته گذشته نام 9 خودرو بعنوان پر مصرف ها در لیست عدم شمار گذری پلیس قرار گرفت.

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" هفته گذشته معاون فنی و مهندسی نیروی انتظامی از شماره گذاری 9 خودروی  تیگو 5، آریزو 5، ام‌ وی‌ ام‌ X33، جک S5 ، لیفان 820 ، سوزوکی گراند ویتارا ، هایما S7 و BYD S6 جلوگیری بعمل آورد. این تصمیم نیروی انتظامی بر اساس دستورالعمل هیت دولت در خصوص خودروهای با مصرف بالا 8.5 لیتر صورت گرفته بود و خودروهای فوق با توجه به همین بند در لیست پر مصرف ها قرار گرفتند . همین امر موجب سرگردانی خریداران این خودرو گردید تا در پایان هفته گذشته وزیر صنعت به این مشکل ورود کرد و شخصا اعلام کرد این مصوبه هیت دولت ملغی گردیده و بزودی و تا پایان هفته گذشته با ابلاغ رسمی آن ،مشکل این خودرو و خریدارانش حل خواهد شد.

اما باگذشت چند روز از پایان هفته گذشته هنوز مشکل شماره گذاری این خودرو ها حل نشده و مشخص نیست علی رغم دستور وزیر صنعت چرا هنوز خودروهای فوق شمارگذاری نمی شود و مردم همچنان در بلاتکلیفی قرار دارند.امیدوار هستیم مسئولان در خصوص این قبیل مشکلاتی که از سوی مردم نبوده و مستقیما به دولت و سازمان های دولتی مربوط می شود زودتر تصمیم گیری نمایند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

فف 1396/7/26
7:31:34

پدرمون رو درآوردن هر روز یه بهونه میارن خسته شدیم نه ماشین ر میدن نه پولو پس میدن .چه قانونیه .یعنی حرف هیئت دولت و وزیر هم برای ناجا رسمیت نداشته؟ اینقدر مردم رو به بازی نگیرید .همتون سر جاتون نشستین خیالتون راحته .فکر مردم نیستین که وسیله زیر پاشون رو فروختن تا ثبت نام کردن حالا با بچه گوچیک تو سرما ...واقعا که متاسفم برای سود جویان و اونایی که هیچ قدمی بر نمیدارن تا مشکلات حل بشه .

آخرین مطالب