icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چرا کاهش تعداد مشتریان ترمز افزایش قیمت‌ها را نکشید؟

چرا کاهش تعداد مشتریان ترمز افزایش قیمت‌ها را نکشید؟

اما سومین و مهم‌ترین دلیل، انتظار افزایش بیشتر قیمت‌ها در آینده نزدیک است که سبب می‌شود تولیدکنندگان‌، واردکنندگان‌، دلال‌ها، واسطه‌ها و فروشندگان عادی، قیمت‌ خودروهای خود را کاهش ندهند.

سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-به‌رغم بالابودن قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در بازار و همچنین قیمت‌های رسمی و کاهش شدید قدرت خرید مشتریان، این کاهش قدرت خرید و در نتیجه کاهش تعداد مشتریان تاکنون تاثیری بر قیمت‌ها نداشته و به‌اصطلاح نتوانسته است ترمز افزایش قیمت‌ها را بکشد، تا جایی‌که قیمت خودروها به‌طور پیوسته رشد کرد. اما دلیل این موضوع چیست‌؟

دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد اما اصلی‌ترین آنها به ترتیب شامل این موارد می‌شوند؛کاهش تیراژ تولید و در نتیجه کاهش عرضه خودرو و همچنین ممنوعیت واردات و عدم ترخیص خودروهای وارداتی. 

دلیل بعد افزایش قیمت تمام‌شده خودروهای تولید داخل و همچنین افزایش قیمت ارز است. اما سومین و مهم‌ترین دلیل، انتظار افزایش بیشتر قیمت‌ها در آینده نزدیک است که سبب می‌شود تولیدکنندگان‌، واردکنندگان‌، دلال‌ها، واسطه‌ها و فروشندگان عادی، قیمت‌ خودروهای خود را کاهش ندهند. مجموع این عوامل باعث شده است با وجود کاهش تقاضا قیمت خودروها کاهش نیابد.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب