icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چری آریزو 6 به لیست فروش مدیران خودرو بازگشت

چری آریزو 6 به لیست فروش مدیران خودرو بازگشت

در جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو فروش چری آریزو 6 با افزایش قیمت آغاز شده است.

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-شرکت مدیران خودرو اواخر سال گذشته سدان زیبا و لوکس خود را با توجه به شرایط موجود به تعداد محدود در بازار عرضه نمود، اما با توجه به مسائل موجود برای مدتی عرضه این سدان جذاب و زیبا متوقف گردید. حال با توجه به تقاضای بازار، شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا دوباره عرضه آن را آغاز کند. آریزو 6 مدرن ترین سدان شرکت چری است که در بازار و برای رقابت با خودروهای بنامی چون مزدا 3 ، هیندای النترا و کیا سراتو خود را آماده کرده که البته کمی از نظر سگمنت متفاوت هستند. آریزو 6 از موتوری مشابه با تیگو 7 بهره می برد. این موتور 1.5 لیتری توربو قدرتی 147 اسب بخار و گشتاوری 210 نیوتن بر متر تولید می کند. همچنین این خودرو دارای مجموعه کاملی از آپشن های ایمنی و رفاهی است که از این جمله می توان به ایربگ های جلو، جانبی، پرده ایی و همچنین سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل ضد لغزش (TCS)، سیستم کنترل در سر بالایی (HHC) اشاره کرد. از جمله دیگر آپشن های مهم و شاخص این خودرو سیستم اتوهلد، ترمز پارک برقی، فرمان برقی و دوربین 360 است.
همچنین مدلهای جدید این خودرو با آپشن هایی چون صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو بر اساس تقاضا در بازار ایران عرضه می شوند.
از سوی دیگر این خودرو نیز به مانند دیگر محصولات برند چری، از گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان که خدماتی منحصر به فرد در میان خودروسازان موجود است بهره می برد.

شرایط فروش چری آریزو 6

شرایط فروش چری آریزو 6

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب