icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چری تیگو 8 در تهران رویت شد

چری تیگو 8 در تهران رویت شد

طبق تصاویر منشتر شده در فضای مجازی ،مدیران خودرو در حال انجام تست های تطبیقی جدیدترین شاسی بلند چری با نام تیگو 8 در خیابان های تهران است.

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- این تصاویر نشان می دهد که یکدستگاه چری تیگو 8 با پوشش استتار و پلاک گذر موقت در حال تردد در خیابان های تهران می باشد.از همین رو می توان حدس زد که مدیران خودرو شریک تجاری چری چین در ایران قصد دارد در آینده نه چندان دور این شاسی بلند نسبتا بزرگ روانه بازار ایران نماید.

چری تیگو 8 در ایران

چری تیگو 8 یکی از جدیدترین محصولات این برند چینی است که به نوعی پرچمدار بلند قامتان چری محسوب می گردد. این شاسی بلند نیز به مانند تیگو 7 و چری آریزو 6 و چری آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با بیشنه قدرت 147 اسب بخار مجهز شده است. البته برخی منابع گزارش داده اند شاید تیگو 8 در بازار ایران با پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی عرضه شود اما به هر حال برای اطلاع از جزئیات این خودرو در ایران باید منتظر اخبار جدیدی از سوی مدیران خودرو باشیم.

چری تیگو 8

قابل ذکر است مدیران خودرو در ماه های آخر سال گذشته از چری آریزو 6 بعنوان جدیدترین محصول خود رونمایی و تعداد محدودی را پیش فروش و سپس تحویل مشتریان داد اما در ادامه و بدلیل مشکلات ناشی از تحریم از ادامه فروش این خودرو باز ماند و تاکنون در هیچ یک از شرایط فروش این شرکت دیگر نامی از این خودرو دیده نمی شود. حال مشخص نیست که مدیران خودرو که از عرضه چری آریزو 6 بازماند چگونه قصد دارد این شاسی بلند را با مشکلا فعلی تولید و سپس عرضه نماید.

برای آشنایی بیشتر با تیگو 8 اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب