icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چه خودروهایی در نمایشگاه شیراز رونمایی می شوند

نمایشگاه شیراز 96

چه خودروهایی در نمایشگاه شیراز رونمایی می شوند

نمایشگاه خودروی شیراز از امروز بعد از ظهر کار خود را آغاز خواهد کرد و انتظار می رود که با توجه به حضور گسترده برندهای معتبر ،این نمایشگاه از جذابیت های زیادی برخودار باشد.

سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیراز، در حالی از امروز آغاز به کار می‌کند که با حضور 55 شرکت خودروساز داخلی و خارجی، میزان مشارکت در این دوره نسبت به سال پیش 110 درصد افزایش یافته است. عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، با اعلام این مطلب که امسال نمایشگاه قطعات خودرو به‌صورت جداگانه و در تاریخی متفاوت برگزار خواهد شد، اعلام کرد:

    فضای اختصاص‌یافته به نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 90 درصد افزایش داشته است. تمامی شرکت‌های خودروساز داخلی و تمام خودروسازان خارجی که اجازه فعالیت در ایران را دارند، در نمایشگاه خودروی شیراز حضور خواهند داشت.

طبق گمانه‌زنی‌ها، در این نمایشگاه تعدادی از شرکت‌های فعال در حوزه خودرو، برخی از اعضای جدید سبد محصولات خود را برای اولین بار رونمایی خواهند کرد. برخی از مهم‌ترین رویدادهای این نمایشگاه را به‌صورت خلاصه مرور می‌کنیم.

در ادامه می پردازیم به خودروهایی که قرار است در این شیراز به نمایش گذشاته شوند:

1-جک اس 3 ،پرچم دار نمایشگاه شیراز

جک اس 3

 

شاید برند جک در دنیای خودرسازی جهان جایگاهی خاصی نداشته باشد اما در بازار فعلی ایران یکی از برندهای پرفروش و موفق می باشد. از همین رو بسیاری از مصرف کنندگان ایران چشم به محصولات جدید این کمپانی خواهند داشت .کرمان موتور هم با علم به این موضوع قصد دارد یک کراس اور کوچک را در این نمایشگاه برای اولین بار به نمایش عمومی بگذارد .جک اس 3 را می توان بدون اغراق پرچمدار این نمایشگاه دانست که با استقابل بازدید کنندگان و اهالی فن روبرو خواهد شد.

2-محصولات پسا برجامی ایران خودرو

پژو 2008

ایران خودرو از اولین خودروسازهای داخلی بود که توانست از فضای باز پسا برجامی استفاده نماید و چندین محصول بروز کمپانی پژو را برای ورود به بازار ایران مهیا کند.پژو 508 و پژو 2008 محصولات جدیدی خواهند بود که در نمایشگاه شیراز به نمایش گذاشته خواهند شد. البته این دو خودرو قبل از این در نمایشگاه های مختلف حضور داشته اند اما این اولین بار است که پس از پیش فروش به نمایش گذارده می شوند.

3-سایپا و خودروی 100 در 100 ایرانی

کوییک

سایپا قرار است در این نمایشگاه با محصولات مختلفی از قبیل سیتروئن c4 و غیره حضور بهم رساند. اما گل سرسبد محصولات سایپا کوییک بوده که طراحی و تولید این خودرو کاملا توسط سایپا انجام شده است. البته این خودرو از نظر ظاهری فنی شاید حرفی برای گفتن نداشته باشد اما با توجه به جعبه دنده اتوماتیک و قیمت پایین این خودرو می تواند به یکی از گزینه های ارزان قیمت بازار ایران تبدیل شود.

4-میتسوبیشی asx 2018

میتسوبیشی asx

شرکت آرین موتور مانند گذشته در بیشتر نمایشگاه های داخلی با قدرت ظاهر می شود از همین رو این شرکت در نمایشگاه شیراز با کلیه محصولات خود ظاهر خواهد شد. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به نسل جدید میتسوبیشی asx اشاره کرده که مطمئنا با استقبال روبرو خواهد شد.

البته قابل ذکر است آرین موتور تابان وابسته به شرکت آرین موتور هم ممحصولات لوکس ds را با خود به این نمایشگاه خواهد آورد.

ماموت خودرو ومحصولات فولکس واگن

تیگوان

طبق اخبار غیر رسمی منتشر شده قرار بود که ماموت خودرو که به تازگی رسمی شدن نمایندگی فولکس واگنش رسانه ای شده در این نمایشگاه محصولات فولکس واگن را رونمای کند. اما ظاهرا این شرکت رونمایی از محصولاتش را به زمانی دیگر موکول کرده است.

در پایان اشاره کرد که نمایشگاه شیراز برای اولین بار می باشد که با استقابل برندهای خودرویی روبرو شده است و بسیار این یرندها برای اولین با محصولات خود را به این نمایشگاه آورده اند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب