icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چهاردهمین نمایشگاه خودروی شیراز آغاز بکار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه خودروی شیراز آغاز بکار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه خودرو و قطعات متعلقه عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین الملی استان فارس واقع در شیراز افتتاح شد.

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: چهاردهمین نمایشگاه خودرو و قطعات متعلقه  عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین الملی استان فارس واقع در شیراز افتتاح شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در این نمایشگاه 250 شرکت  تولید و توزیع خودرو و قطعات خودروی داخلی و نمایندگان خارجی در 17000 متر مربع  فضای پوشیده و شش هزار متر مربع  فضای باز شرکت کرده اند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان فارس در مراسم اففتاحیه این نمایشگاه گقت:در این نمایشگاه علاوه بر حضور معتبر ترین شرکت های  داخلی ،نمایندگان شرکت خارجی از کشورهایی نظیر هلند، آلمان، کره، ژاپن، چین و فرانسه نیز حضور دارند.

اسکندری گفت: در این نمایشگاه که از ۱۹ الی ۲۲ خرداد جاری از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است، آیین رونمایی و آغاز فروش خودروهای برخی از شرکت های داخلی نیز انجام می شود.

وی بیان داشت: خودروسازی پس از نفت بزرگترین صنعت در ایران است که امیدواریم با مهیا کردن شرایط ارائه دستاوردهای نوین ، تبادل تجربیات در این زمینه و معرفی صنعت خودروسازی و قطعات داخلی بتوانیم گامی موثر برای اعتلای بیش از پیش این صنعت برداریم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب