icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کدام بنز ها به ایران می آیند

کدام بنز ها به ایران می آیند

 ستاره بنز ایران قرار است دو مدل جدید بنز را به  ایران وارد نماید.

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" سال جاری شرکت ستاره بنز بعد از مدتها در نمایشگاه خودروی داخلی نظیر شیراز و تهران و در نهایت ساری شرکت نمود.این شرکت که در تمامی این نمایشگاه دو مدل C200 و E200 را به معرض نمایش گذاشته بوده اما بدلیل قوانین جدید واردات خودرو منع ورود خودروهای بالای 40 هزار دلار دیگر نمی تواند این دو مدل را نسخه های فول آپشن در بازار ایران عرضه نمایند.

بنز CLA

از همین رو مسئولین این شرکت بعنوان نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران به فکر جایگزینی برای این دو خودرو افتاده و قرار است مدل های ارزان تر مرسدس بنز را به بازار ایران وارد نماید. این شرکت در نمایشگاه خودروی ساری کاتالوگ دو مدل GLA 200 و CLA200 را به بازدید کنندگان ارائه داده و در خصوص این دو خودرو اطلاعاتی را نیز منتشر کرد. شواهد فوق حاکی از ان است که در آینده نزدیک باید شاهد رونمایی این دو مدل بنز در ایران باشیم

بنز GLA

CLA200 و GLA200 هر دو خودروهایی هستند که موتور ۶/۱لیتری توربو، ۱۵۶ اسب‌بخار و ۲۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را برای آنان تولید می‌کند. این خودروها قرار است در سطح فول‌آپشن به بازار ایران بیایند.

طبق اعلام شرکت ستاره ایران، امکاناتی نظیر سامانه اتوپارک، رینگ ۱۸‌اینچی، نورپردازی داخلی و… در این خودرو‌ها وجود دارند. این خودروها قرار است با گیربکس ۷ دنده اتوماتیک به بازار عرضه شوند و تک‌دیفرانسیل هستند.

طبق اطلاعات بدست آمده به نظر می رسد که در سال های آینده ستاره بنز ایران قصد دارد که این دو مدل را در ایران مونتاژ نماید. همچنین قیمت وارداتی این دو مدل در حدود 350 الی 450 میلیون تومان خواهد بود.

برچسب ها:

بنز
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب