icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کدام خودروها مجاز به استفاده از گاز ال پی جی هستند؟

کدام خودروها مجاز به استفاده از گاز ال پی جی هستند؟

ابراهیم توسلی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران اظهار داشت: گاز مایع در تهران تنها در یک جایگاه آن هم میدان آرژانتین توزیع می شود و تنها تاکسی هایی که از طرح قبلی باقی مانده اند، می توانند از این فرآورده نفتی استفاده کنند و بقیه خودروها وجه قانونی ندارند.

یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-وی ادامه داد: تنها خودروهایی مجاز به استفاده از گاز ال پی جی هستند که قبلا ثبت نام کرده باشند و از نظر ما بقیه خودروها غیرایمن و غیرقانونی محسوب می شود. وی در ادامه درباره قیمت گاز ال پی جی گفت: قیمت از سوی دولت ثابت مانده و تغییری نداشته است، اما برخی از سودجویان با توجه به شرایط در حال سوءاستفاده هستند که با این دسته از افراد قطعا برخورد خواهد شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر توزیع گاز مایع در سطح استان تهران با یک مشکل عمده مواجه شده و آن این که سهمیه اختصاصی با میزان مصرف واقعی اختلاف فاحشی دارد، لذا مقرر شد لیست مصارف واقعی توسط سازمان صنعت و معدن استان ارائه شود. از مجموع توزیع گاز مایع در سطح استان فقط یک سوم آن مصرف شخصی دارد و دوم سوم مابقی معلوم نیست در کجا به مصرف می رسد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب