icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کراس اوور فردا SX6 به با پلاک ملی تحویل مشتریان شد

کراس اوور فردا SX6 به با پلاک ملی تحویل مشتریان شد

بر اساس تصاویر موجود در فضای مجازی مشخص است که خودروسازی فردا موفق شده با اخذ مجوز برای تنها محصول خود یعنی فردا SX6 ،این کراس اوور چینی تازه وارد را به مشتریان تحویل دهد.

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-خودروسازی فردا در اسفند 98 بصورت رسمی  فعالیت خود را رسانه ای کرد و همزمان فروش فوری کراس اوور فردا SX6 را با تحویل 20 روز آغاز نمود. اما شیوع ویروس کرونا و حواشی ایجاد شده منجر به عدم  تعهد این شرکت به تعهدات خود شد.در سال 99 هم تعطیلی اجباری خط تولید و مراکز شماره گذاری باعث گردید خودروسازی فردا در سال 99 نیز نتواند این خودرو را به دست مشتریان برساند.

تحویل فردا SX6

اما حالا و پس از کم رنگ تر شدن عوارض ویروس کرونا و بازگشت روال کاری به تمامی کسب و کارها ،خودروسازی فردا قرار است که این خودرو را با پلاک به مشتریان خود تحویل دهد. قابل ذکر است است ایکس 6 با مبلغ 349 میلیون تومان پیش فروش شد .در این میان خودروسازی فردا برای جبران نارضایتی مشتریان خود بدلیل تاخیر پیش آمده از دریافت 10 درصد مالیات ارزش افزوده خودرای نموده و این کراس اوور چینی محصول دانگ فنگ را با همان قیمت مصوب 349 میلیون بصورت پلاک شده به مشتریات تحویل داده خواهد شد.

تحویل فردا SX6

برای آشنایی بیشتر با فردا موتورز یا همان خودروسازی فردا بهتر است بدانید تاسیسات این شرکت واقع در سمنان در گذشته بصورت اجاره و حق الزمه ای به تولید پژو پارس ایران خودرو مشغول بوده است . اما در ادامه و طی قرار داد این شرکت با دانگ فنگ چین و زیر مجموعه آن یعنی «لیوژو» مقرر گردید که کراس اوور چینی مذکور  با نشان خودروسازی فردا در تاسیسات این شرکت به تولید برسد.تولید محصولات چینی در ایران مسبوق به سابقه بوده بطوریکه برخی از محصولات چری توسط مدیران خودرو با نشان ام وی ام در ایران عرضه شده است.

تحویل فردا SX6

در نهایت باید گفت فردا SX6 هنوز به بازار نیامده در وب سایت های خرید و فروش قیمت گذاری کذایی شده است بطوریکه با تماس با آگهی دهندگان با قیمت هایی در حدود 450 تا 520 میلیون تومان روبرو خواهید شد. البته قیمت فوق در نتیجه هیجانات ابتدایی ورود این خودرو به بازار بوده و هنوز معامله ای با قیمت های مذکور صورت نگرفته است.اما توجه داشته باشید فعلا برای خرید فردا SX6 نباید عجله کرد چرا که پیگری های پردیس خودرو نشان می دهد خودروسازی فردا بزودی پیش فروش مجدد این کراس اوور 7 نفره را آغاز خواهد کرد . البته باید به یاد داشته باشید که خودروسازان ایران همیشه در ابتدای کار قیمت رقابتی را برای محصولات خود بر می گزینند اما در فروش های بعد باید با افزایش قیمت قابل توجهی خود را آماده کنیم.

برا مشاهده تصاویر و آشنایی بیشتر با این خودرو مقاله "هر آنچه از در مورد فردا SX6 باید بدانیم" را مطالعه فرمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب