icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کراس اوور کوپه بیسو T7 محصول جدید سیف خودرو برای سال آینده

کراس اوور کوپه بیسو T7 محصول جدید سیف خودرو برای سال آینده

مدیران سیف خودرو هفته جاری در حضور اصحاب رسانه از رونمایی یک محصول جدید در سال آینده خبر دادند.

چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-پردیس خودرو-سیف خودرو که به تازگی خط تولید محصولات بیسو را در ایران راه اندازی نموده است قصد دارد در سال آینده یک کراس اوور دیگر را به سبد محصولات خود اضافه نماید. این شرکت در فاز اول  تولید بیسو T3 را در دستور کار قرار داده است و قرار است از ابتدای سال آینده کراس اوور بزرگتر بیسو T5 را نیز به تولید برساند. همچنین سیف خودرو مدتی است که پیش فروش این خودروها را آغاز نموده است.

رونمایی از بیسو t7 در ایران

اما بمب خبری این شرکت تازه خودروساز شده ،تولید یک محصول جذاب برای بازار ایران است که تا کنون در این سگمنت نه خودرویی وارد کشورشده و نه به تولید رسیده بود. طبق اعلام مدیران سیف خودرو قرار است سومین شاسی بلند  بیسو با نام T7 در اردیبهشت 98 و در نمایشگاه شیراز رونمایی شود. این خودرو از آنجایی حائز اهمیت است که در سگمنت کراس اوور های کوپه قرار دارد و می تواند برای قشر وسعیی از بازار هدف جذاب باشد. پیش از این تنها نمونه های بسیار گرانقیمت از محصولات بی ام و در این سگمنت به ایران راه یافته بود اما بیسو T7 قرار است در داخل کشور تولید شود و قطعا از قیمتی به مراتب پایین تر برخوردار خواهد بود از این جهت پیش بینی می شود پس از حضور این خودرو در بازار ایران استقبال خوبی از آن صورت پذیرد.

رونمایی از بیسو t7 در ایران

سیف خودرو برای تولید این کراس اوور کوپه قرار است که تاسیسات شرکت مرتب خودرو در کاشان را مورد استفاده قرار دهد که حدود 1 میلیون متر مربع وسعت دارد و دارای 23  هزار متر سوله است.البته این تاسیسات نیاز به بازسازی عمده با هزینه بالا دارد و ظاهرا سیف خودرو مقدمات این کار را آغاز نموده است.

بیسو T7 دارای ابعاد بزرگ و کشیده ای است که بدلیل شیب زیاد سقف و فرم بدنه نمایی در قامت یک کراس اوور کوپه ظاهر شده است. در زیر پوست این خودرو موتور 2.0 لیتری توربو با 197 اسب بخار قرار گرفته که می تواند از عملکرد مناسبی برخوردار باشد.قابل ذکر است بیسو T7 هنوز توسط شرکت مادر رونمایی نشده و قرار است همزمان با معرفی جهانی ،این خودرو در ایران رونمایی شود

بهتر است بخوانید:

بیسو T7 ،مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب