icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کرمان موتور در تکاپوی عرضه جک S7

کرمان موتور در تکاپوی عرضه جک S7

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

کرمان موتور پس از عرضه محصولات متنوع محصولات جک در حال تدارک برای عرضه بزرگترین شاسی بلند این برند معتبر چینی به بازار ایران می باشد.از همین رو دو نسخه از این کراس اور را به ایران منتقل نموده تا ضمن تست های مختلف و اخذ مجوز های لازم شرایط حضور را فراهم آورد.البته کرمان موتور تمامی محصولات جک را بصورت تولید در داخل عرضه نموده و قطعا جک S7 هم بزودی به خط تولید این شرکت افزوده خواهد شد.

جک S7

جک S7 برای اولین بار در آوریل 2017 و در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد و تنها پس از گذشت چند ماه قرار است مقدمات حضور آن در ایران  فراهم شود که این نشان از همکاری نزدیک کرمان موتور و کمپانی جک دارد.جک S7 قطعا بزرگترین و لوکس ترین محصول این کمپانی چینی محسوب می گردد که برای رقابت در ایران باید با محصولاتی نظیر بی وای دی S7 و چری تیگو 7 به رقابت بپردازد.

طراحی ظاهری این خودرو کاملا بر اساس زبان طراحی این روزهای جک انجام گرفته و می توان با نگاه اول به این نکته پی برد که با یکی از محصولات جک روبرو هستیم.چراغ های خوش فرم و جلو پنجره بزرگ از جذابیت های بصری این خودرو محسوب می گردد.

جک S7

کراس اور جدید کرمان موتور از دو پیشرانه 1.5 لیتری توربو و 2.0 توربو بهره می برد که طبق اطلاعات موجود نسخه تولیدی در کرمان موتور از نوع 1.5 لیتری توربو می باشد.این پیشرانه قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاوری برابر با 251 نیوتن متر را تولید می نماید.

جک S7

جک S7 در بخش امکانات رفاهی و ایمنی بسیار خوب عمل کرده و به مواردی نظیر سامانه کنترل پایداری ESP، دارای رادار تشخیص نقطه کور، ترمز اظطراری ،چرخش چراغ های مه شکن در پیچ ها ،سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل هرزگردی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی ،6 ایربگ ؛ کروز کنترل تطبیقی،دروبین 360 درجه ؛گرمکن صندلی ،سیستم  بدون کلید ورود به خودرو ،سیسام استارت  استاپ و هد آپ دیس پلی مجهز شده است.

جک S7

بر اساس گزارش های موجود این کراس اور تا پایان سال جاری توسط کرمان موتور عرضه خواهد شد ولی این شرکت تاکنون در خصوص قیمت جک S7 اظهار نظری نکرده است اما با توجه به شرایط فعلی بازار ایران می توان قیمت بالای 200 میلیون تومان را برای این خودرو متصور بود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص جک S7 بهتر است بخوانید:

 

جک اس 7 (S7) :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

اینستاگرام پردیس خودرو  برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهان و همچنین مشاهده ویدئو های جذاب اینستاگرام "یک و دو" را دنبال کنید

 تلگرام پردیس خودروبرای اطلاع از قیمت روز خودرو ،جدیدترین شرایط فروش و اطلاع از اخرین اخبار ما را در تلگرام دنبال نماید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب