icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کسب رتبه دوم در رضايتمندی از فروش توسط خودروسازی کارمانيا

کسب رتبه دوم در رضايتمندی از فروش توسط خودروسازی کارمانيا

یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس گزارش منتشر شده از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کمپانی خودروسازی کارمانیا در سه ماهه دوم سال جاری به ترتیب در شاخه‌های «توجه به خواسته مشتری» و «تحویل به موقع خودرو»، رتبه نخست و در زمینه «اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به مشتریان» نیز موفق به کسب رتبه دوم گردید. در مجموع امتیازات بدست آمده از این سه شاخص موفق به کسب رتبه دوم در رضایت‌مندی مشتریان از فروش در این بازه زمانی گردید.

کسب رده‌های شاخص در شاخصه‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توسط خودروسازی کارمانیا نشان از بهبود  رضایت‌مندی مشتریان از پروسه فروش این شرکت نسبت به سه ماهه نخست سال جاری را دارد.

 قطعاً هدف آتی خودروسازی کارمانیا عبور از جایگاه دوم و حضور در رده نخست رضایت‌مندی مشتریان در تمام شاخص‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

جهانگیری 1397/9/26
22:34:24

شرکت کارمانیا و کسب رتبه دوم رضایتمندی در فروش !!!! پس تکلیف خریداران s7 چی میشه ؟؟ پولهامون روگرفتن و حتی خبر قطعی در مورد تحویل دادن یا ندادن خودرو نمیدن. لااقل با تعریف و تمجید از این شرکت نمک به زخم ما مردم نپاشید .

رضا 1397/9/26
19:57:4

مدت يك سال شركت كارمانيا از هزاران نفر جهت ثبت نام خودرو s7 پول گرفته تا اين لحضه بارها وعده تحويل را تمديد كرده و امروز نيز اعلام كرده كه جهت اين خودرو بعد از يك سال هيچ كاري انجام نداده. تحويل خودرو s6 چندين ماه است كه تحويل ان به تاخير افتاده تحويل خورو f3 سال گذشته همه را كنسل كرده و لي من نمي دانم شركت بازرسي از كجا اين رضايتمندي مشتريان كارمانيا را به دست اورده و اعتبار خود شركت استاندارد را زير سوال برده اميدوارم رياست شركت بازرسي كارمندان خود را بازرسي كندو از انها بخواهد كه برابر كدام منطق اين گذارش را تهيه كرده اند

مريم 1397/9/26
20:57:55

سلام من دى ماه زمان تحويل ماشين s7 را دارم ولى تا كنون هيچ خبرى از تحويل اين خودرو كه ماهاى گذشته موعد تحويلشون بوده نيست چه رسد به زمان تحويل دى ماه براى ما پس نتيجه ،اين بازرسى از چى بوده كه رتبه هم دادن خودشون به خودشون رتبه ميدن؟؟؟؟؟لطفا پاسخگو باشيد

آخرین مطالب