icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کیا تریل استر : سول دارای یک موتور AWD الکتریکی برای رانندگی در برف

کیا تریل استر : سول دارای یک موتور AWD الکتریکی برای رانندگی در برف

به گزارش "پردیس خودرو" کیا این هفته از طرح تریل استر مخصوص زمستان خود پرده برداری کرد,کیا مدل کراس اوور سول خود را با ظاهری جدید و سیستم انتقال نیرو به همه ی چرخ ها تقویت کرد.

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش "پردیس خودرو" کیا این هفته از طرح تریل استر مخصوص زمستان خود پرده برداری کرد,کیا مدل کراس اوور سول خود را با ظاهری جدید و سیستم انتقال نیرو به همه ی چرخ ها تقویت کرد.

در طول 2 هفته ی گذشته دو بار آزمایش شده,تری استر دارای یک موتور الکتریکی بر روی محور عقبی سول است,در حالی که نیمه ی جلوی خودرو توسط یک موتور بنزینی 2 لیتری توربو شارژ با 138 کیلووات نیرو و 250Nm نیروی گشتاور حرکت میکند.

کیا میگوید که سیستم e-AWD بنزینی – الکتریکی مقدار کلی 165 کیلووات نیرو و 386Nm نیروی گشتاور دارد.که از نقطه نظر مقایسه,باعث میشود تریل استر نیرویی حدود رقیبش یعنی گولف GTI داشته باشد.

 کیا تریل استر

به هر حال هدف از طراحی و ساخت تریل استر e-AWD یک خودروی پر سرعت با قدرت بالا نیست.

در عوض کیا سعی دارد سول را تبدیل به یک گزینه ی انتخابی برای رانندگانی که میخواهند اعتماد به نفس رانندگی با یک خودرو که نیروی آن به همه ی چرخ های آن انتقال میابد آن هم در زمستان را به دست آورند تبدیل کند,همچنین مزایای الکتریکی بودن آن نیز هستند(که در برخی شهرهای ایالات متحده بسیار مورد توجه است).

نمایشگاه اتومبیل شیکاگو در این هفته مکان عالی ای برای رونمایی از طراحی تریل استر بود,و این خودرو به عنوان یک خودروی شهری مناسب برف و یخبندان زمستان معرفی شد.

 کیا تریل استر

موتور کوچک الکتریکی این خودرو انرژی خود را از یک بسته باتری پلیمر لیتیوم – یون 1.2 کیلو واتی به دست می آورد و قادر است این خودرو را تا فاصله ی 5 کیلومتر بدون هیچ نیروی کمکی از طرف موتور بنزینی ببرد.

همچنین,کیا میگوید سیستم e-AWD تریل استر مصرف سوخت را تا حدود 25 الی 30 درصد در شهر بهبود بخشد,همچنین استهلاک موتور بنزینی را نیز کاهش میدهد.

تریل استر همچنین دارای تنظیمات زیربند سازی با 63.5 میلی متر فاصله ی کوتاه تر میباشد,و باعث میشود تعادل و کنترل کراس اوور کمی راحت تر باشد.

 کیا تریل استر

از نظر ظاهر,تریل استر چراغ های LED جدید در جلو و عقب به همراه تودوزی چرم قهوه ای جدید و یک سقف تاشو همانند فیات 500c دارد.

کیا هنوز تولید تریل استر را قطعی نکرده است,با این حال گفته شده که میتوانیم سیستم e-AWD آن را در نمایشگاه های آینده ببینیم.

طراحی کمپانی کیا تام کیرنز میگوید " طرح تریل استر یکی از طرح های آینده ی تولید سول کیا میباشد که دارای قابلیت AWD میباشد که برای فرار از خیابان های شهر و رفتن و به سمت جاده های کوهستانی و یخبندان طراحی شده است".

"این خودرو قابلیت رفتن به هر جایی را همانند یک شاسی بلند را دارد و همین امر باعث میشود این خودرو در زمره ی خودروهای فشرده و اسپورت قرار بگیرد که التبه طراحی خاص این خودرو بسیار متمایز با دیگر محصولات است".

کیا تریل استر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب