icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گروه بهمن مشخصات فنی هاوال H2 اعلام کرد کاتالوگ

گروه بهمن مشخصات فنی هاوال H2 اعلام کرد کاتالوگ

گروه بهمن قرار است از ماه آینده فروش رسمی هاوال H2 را در ایران آغاز نماید از همین رو کاتالوگی رسمی این خودرو برای بازار ایران ایران از طرف این شرکت منتشر شده است.

چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در اواخر سال گذشته گروه بهمن در جریان نمایشگاه خودروی تهران از چندین مدل محصولات هاوال برای بازار ایران رونمایی کرد و طبق وعده داده شده در آن زمان قرار شد که هاوال H2 اولین محصول این برند چینی خواهد باشد که توسط این شرکت بصورت رسمی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

هاوال H2 قرار است توسط بهمن خودرو بصورت CKD مونتاژ و تولید گردد و ظاهرا مراحل نهایی این کار انجام شده و قرار است از ماه آینده فروش محصولات هاوال در ایران توسط بهمن خودرو آغاز شود.از همین رو این شرکت پیش از عرضه این خودرو مشخصات فنی و کاتالوگ هاوال H2 تولیدی در ایران را منتشر نموده تا مقدمات آشنایی با این خودرو فراهم گردد.

هاوال H2 در سال گذشته میلادی توانست عنوان پرفروش ترین کراس اورکوچک چین را با فروش 232 هزار دستگاه از آن خود کند . این میزان فروش نه تنها در بازار چین عدد فوق العاده محسوب می گردد بلکه هاوال H2 را در زمره 5 کراس اور پرفروش جهان قرار می دهد. قابل ذکر است محصولات هاوال در کشورهای پیشرفته ای نظیر استرالیا مورد استقبال قرار گرفته است.

گروه بهمن در خصوص قیمت این خودرو در سال جدید اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما در زمان نمایشگاه خودروی تهران قیمت این خودرو را زیر 100 میلیون تومان عنوان کرده بودند.

بهتر است بخوانید:

هاوال H2 گروه بهمن :مشخصات فنی،نقد و بررسی ،قیمت

 

هاوال H2

برچسب ها:

خودروی جدید
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب