icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گزارش تصویری از اولین روز سومین نمایشگاه خودروی تهران 97

گزارش تصویری از اولین روز سومین نمایشگاه خودروی تهران 97

نمایشگاه خودوی تهران بعنوان مهترین رویداد خودروی تهران از ساعت 10 امروز صبح افتتاح شد.

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در سالهای اخیر همه فعالان صنعت و همچنین خودرو دوستان منتظر بازگشایی نمایشگاه تهران هستند تا با جدیدترین دستآوردی های این صنعت آشنا شوند.اما متاسفانه سومین نمایشگاه خودروی تهران علی رغم تمامی تلاش های شرکت برگزار کننده بدلیل سایه انداختن مشکلات این روز های کشورمان کاملا سرد و کسل کننده برگزار شده است بطوریکه پس از حاضر شدن در سالنهای این نمایشگاه به اندک خودروهای به نمایش درآمده روبرو خواهید شد که شاید به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد.

نمایشگاه خودروی تهران 97

بزرگترین سالن این نمایشگاه در اختیار سایپا و ایران خودرو قرار داشت. ایران خودرو در کمال تعجب مصحولاتی نظیر H30 کراس و دیگر محصولات معتبر خود را با خود به نمایشگاه خودروی تهران 97 نیاورده بود و تنها به نمایش دنا پلاس توربو، پژو ۲۰۷i آپشنال و ۲۰۷i صندوقدار آپشنال بسنده کرده بود. البته در مرکز غرفه ایران خودرو آپکو بعنوان مرکز آپشن این خودروساز جضور داشت و نمونه ی تیون شده ی ۲۰۷i صندوقدار ساده به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه خودروی تهران 97

 

سایپا هم بعنوان دیگر خودروساز بزرگ شرکت از نمایش دادن کوییک و انواع برلیانس خوداری کرده بود تنها ساینا برقی و رهام را با خود به نمایشگاه آورده است.زامیاد بعنوان زیر مجموعه سایپا هم در این نمایشگاه با خودروهای کار و تجاری دانگ فنگ، فودی و ایوکو حاضر شده و نمونه ی فیس لیفت به روز شده ی وانت زامیاد پادرا را با همکاری فودی به سومین نمایشگاه خودروی تهران آورده است.

نمایشگاه خودروی تهران 97

اما سالن A4 را باید مهیج ترین بخش این نمایشگاه دانست چرا که عظیم خودرو دو خودروی جدید خود هن تنگ X7 و X5 را به نمایش گذاشته بود. این خودروساز جدید کشور به تازگی خط تولید محصولات هن تنگ را راه اندازی کرده و در روزهای آینده اولین خروجی این خط تولید به دست مشتریان می رسد. فوتون ساوانا دیگر محصول تولیدی عظیم خودرو در این نمایشگاه حاضر بود.

نمایشگاه خودروی تهران 97

 

در روبروی غرفه عظیم خودرو ،سیف خودرو با محصولات بیسو T3 و بیسو T5 حاضر شده بود. این شرکت محصولات بیسو را در نمایشگاه گذشته رونمایی کرده بود اما اینبار محصولات به نمایش گذاشته دارای یک تفاوت عمده بود. در حقیقت خودروهای موجود در غرفه تماما تولید این شرکت در ایران است. این شرکت به تازگی خط تولید محصولات بیسو را راه اندازی نموده تا بتواند در اسرع وفت خودروهای مشتریان را تحویل دهد. قابل ذکر است سیف خودرو به مناسب نمایشگاه خودروی تهران فاز دوم پیش فروش این دو خودرو را آغاز نموده است.

نمایشگاه خودروی تهران 97

در سالن ملل بخش بازی های رایانه ای مرتبط با خودرو فعال است و شرکت های تولیدکننده ی موتورسیکلت های برقی و بنزینی نیز حضور دارند.در ادامه  شما را به گزارش تصویری این نمایشگاه دعوت می کنیم.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب