icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گزارش تصویری از روند آماده سازی نمایشگاه خودروی تهران 97

گزارش تصویری از روند آماده سازی نمایشگاه خودروی تهران 97

یک روز قبل از آغاز رسمی نمایشگاه خودروی تهران شرکت های حاضر در تلاش هستند تا غرفه های خود را آماده پذیرایی از بازدید کنندگان  نمایند.

یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- تا بازگشایی نمایشگاه خودروی تهران ساعاتی بیشتر نمانده و اندک شرکت های فعال در صنعت خودرو کشور در حال تکمیل غرفه های خود هستند . البته روند غرفه سازی از ابتدای هفته جاری آغاز گردیده بود و امروز اجازه ورود خودروها به سالن صادر گردیده است.

نمایشگاه خودروی تهران امسال شدیدا تخت تاثیر مسائل این روزهای حاکم بر این صنعت قرار گرفته و اکثر شرکت های خودروساز داخلی بدلایل مختلف از حضور در این نمایشگاه سرباز زدند.مشخصا عمده  دلایل عدم حضور خودروسازان بزرگی نظیر کرمان موتور ،مدیران خودور ،گروه بهمن و غیره عدم ثبات در وضعیت تصمیم گیری های دولتی و کاستن از هزینه های سربار است. اما به هر حال مشتریان این شرکت ها در توقعی به جا انتظار داشتند به منظور برقراری کانال ارتباط مستقیم ،شرکت های فوق در این نمایشگاه حضور داشته باشند تا بتوانند پیشنهادات و انتقاد های خود را بصورت رودرو با مسئولین این شرکت در میان بگذارند.

نمایشگاه خودروی تهران 97

در این بین وضعیت وارد کنندگان خودرو هم که کاملا مشخص است چرا که ممنوعیت واردات خودرو عملا نفس همه شرکت های فعال در این زمینه را به شمارش انداخته است . از این رو در حالی که واردکنندگان خودرو در تامین مالی نیاز های اولیه خود نظیر پرداخت هزینه پرسنل خود با مشکل روبرو شده اند ،نباید توقع حضورشان در این نمایشگاه را داشت.

نمایشگاه خودروی تهران 97

البته شرکت برگزار کننده این نمایشگاه ،رویداد های خودرویی و غیره خودرویی جذابی را تدارک دیده است تا بازدید کننده با رضایت خاطر نمایشگاه را ترک نمایند.لذا پیشنهاد می نماییم حتما از سومین نمایشگاه خودروی تهران بازدید نمایید.

نمایشگاه خودروی تهران 97

قابل ذکر است این نمایشگاه ،فردا دوشنبه مورخه 17/10/97 با حضور وزیر صنعت بازگشایی خواهد شد و تا روز جمعه 21 دی ماه ادامه خواهد داشت. البته روز اول این نمایشگاه فقط منحصر به خبرنگاران و اصحاب رسانه بود و این نمایشگاه برای  بازدید برای عموم از روز سه شنبه آغاز بازگشایی خواهد شد.

نمایشگاه خودروی تهران 97

پردیس خودرو به همانند سال گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا آخرین رخدادهای مهمترین رویداد خودرویی سال بصورت نوشتاری و ویدئویی مورد پوشش قرار دهد و در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهد.لذا برای اطلاع از اخرین اخبار نمایشگاه خودروی تهران 97 با وب سایت پردیس خودرو همراه باشید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب