icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ۲۰۰۰ دستگاه ساندرو ، کمتر از ۱.۵ ساعت فروخته شد

۲۰۰۰ دستگاه ساندرو ، کمتر از ۱.۵ ساعت فروخته شد

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش ۲۰۰۰ دستگاه خودرو ساندرو در کمتر از ۱.۵ ساعت خبر داد.

یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش ۲۰۰۰ دستگاه خودرو ساندرو در کمتر از ۱.۵ ساعت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"،  رضا تقوی گفت: فروش خودرو رنو ساندرو که محصول جدید و با کیفیت گروه خودروسازی سایپا است از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که ۱۵۰۰ دستگاه ساندرو به صورت تحویل فوری و ۱۵۰۰دستگاه از آن به صورت پیش فروش و تحویل در بهمن ماه سال جاری با شرایط مناسب به فروش برسد.

تقوی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که در اغلب نمایندگی ها جهت ثبت نام، افراد زیادی حضور یافته و متقاضی ثبت نام این خودرو بودند و در مدت کمتر از ۱٫۵ ساعت تعداد ۲۰۰۰ دستگاه خودرو به فروش رسید.

وی گفت: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت ۴۲ میلیون و نهصد هزار تومان و اتوماتیک ۴۸ میلیون و نهصد هزار تومان عرضه شده  است و در طرح پیش فروش این محصول مبلغ ۲۷ میلیون پیش پرداخت برای ساندرو اتوماتیک و ۲۴ میلیون تومان برای ساندرو دنده ای با شرایط تحویل در بهمن ماه در نظر گرفته شده که با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: در این طرح، به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و به منظور ایجاد شرایط مطلوب تر برای مشتریان محترم و با تاکید مدیریت ارشد گروه، مبلغ یک میلیون تومان تخفیف در فروش فوری این خودرو در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورت افزایش تیراژ تولید، ظرفیت های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که به اطلاع خریداران عزیز خواهد رسید.

لازم به ذکر است که خودرو ساندرو علاوه بر موتور پرقدرت، امکانات مناسب و زیبایی ظاهری، دارای کیفیت بسیار عالی و صندوق بزرگ می باشد که این خودرو را در بازار خودروهای هاچ بک متمایز می کند.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب