icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وام 25 میلیونی خودرو نسخه دولت برای خروج از رکود

وام 25 میلیونی خودرو نسخه دولت برای خروج از رکود

در نشست رونمایی بسته دوم خروج از رکود که دقایقی پیش با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان مدیریت و رئیس کل بانک مرکزی در ریاست جمهوری آغاز شد، وام جدید خودرو رونمایی شد.

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در نشست رونمایی بسته دوم خروج از رکود که دقایقی پیش با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان مدیریت و رئیس کل بانک مرکزی در ریاست جمهوری آغاز شد، وام جدید خودرو رونمایی شد.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در ادامه رونمایی از بسته خروج از رکود دولت از اعطای وام خرید خودرو تا سقف 25 میلیون تومان خبر داد.

بنابر گفته رییس کل بانک مرکزی این وام  7 ساله و با نرخ 16 درصد می باشد.

وی همچنین از شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو خبر داد و گفت: با این روشی که بانک مرکزی در پیش خواهد گرفت در نهایت مصرف‌کنندگان‌ این امکان را خواهند داشت که تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را در یک دوره هفت ساله پرداخت کنند.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: نرخ مورد نظر برای فروش اقساطی خودرو 16 درصد از طریق نمایندگان مجاز شرکت‌های خودروسازی خواهد بود که براساس آن اسناد توسط شرکت خودروساز به بانک مربوطه آمده و این بانک با 16 درصد آن را دریافت می‌کند نرخی که بانک مرکزی آن را با 14 درصد در اختیار بانک مربوطه قرار خواهد داد.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

وام خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

mohammad 1394/7/26
13:9:59

عالیه

مجتبی 1394/7/26
1:39:9

چرا از این وامها برای صنایع دیگه اختصاص نمی دن صنایع وکالاهایی که در دنیا برند واعتبار داریم فقط سینه چاک می دن برای صنعت خودرو این هم دولت تدبیر وامید نه تدبیر بود تو این بسته نه امید ما باز هم نمی خریم. به امید سربلندی مردم ایران

آخرین مطالب