icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ورود تویوتا کرولا آلتیس

ورود تویوتا کرولا آلتیس

در داخل این خودرو ویژگی های منحصر به فردی همچون سیستم سرگرمی Smart Link با کنترل های دست و حالت، رکاب های در دارای روشنایی، لامپ هایی برای لوگوی تویوتا و تودوزی چوبی مصنوعی تعبیه شده است.

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در داخل این خودرو ویژگی های منحصر به فردی همچون سیستم سرگرمی Smart Link با کنترل های دست و حالت، رکاب های در دارای روشنایی، لامپ هایی برای لوگوی تویوتا و تودوزی چوبی مصنوعی تعبیه شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ، بدنه این خودرو مشابه کرولا آلتیس اصلی است و تنها نشانه های لیمیتد ادیشن روی ستون C و در صندوق عقب آن تعبیه شده است. در داخل این خودرو ویژگی های منحصر به فردی همچون سیستم سرگرمی Smart Link با کنترل های دست و حالت، رکاب های در دارای روشنایی، لامپ هایی برای لوگوی تویوتا و تودوزی چوبی مصنوعی تعبیه شده است.هیچ تغییر فنی برای این خودرو گزارش نشده است. کرولا آلتیس با دو گزینه موتور ۱٫۸ لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۳ نیوتون متر متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا CVT و ۱٫۴ لیتری دیزلی چهار سیلندر با قدرت ۸۸٫۴ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متر متصل به گیربکس دستی شش سرعتهعرضه می شود.

تویوتا کرولا آلتیس لیمیتد ادیشن ۲۲۲۲۵ دلار برای نسخه بنزینی و ۲۴۲۳۹ دلار برای نسخه دیزلی قیمت گذاری شده است.

برای آشنایی با مدلهای جدید کرولا در ایران اینجا را کلیک کنید

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب