icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هیوندای النترا جدید در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می گردد.

هیوندای النترا جدید در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می گردد.

چندی پیش عکس های مخفیانه هیوندا النترا جدید در حال تست جاده ای منتشر شد.در آن زمان هیوندای در خصوص زمان رونمایی از این سدان شهری خبری نداد.

چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

 

النترا 2016

 

پردیس خودرو: چندی پیش عکس های مخفیانه هیوندا النترا جدید در حال تست جاده ای منتشر شد.در آن زمان هیوندای در خصوص زمان رونمایی از این سدان شهری خبری نداد.

 

 

به گزارش" پردیس خودرو"اما پس از گذشت یک ماه سخنگوی کمپانی هیوندای خبر از رونمایی النترا نسل بعدی در نمایشگاه لس آنجلس داد.

النترا نسل جدید احتملا تغییراتی در حد فیس لیفت داشته باشد و بیشتر تغییرات انجام شده در حد بروز رسانی می باشد.البته از عکس های جاسوس گرفته شده تا حدودی تغییرات انجام گرفته در بدنه خودرو مشخص می باشد.مه شکن های جلو بصورت عمودی در آمده و چراغهای جلو کمی بلند تر شده است.از تغییرات دیگر می شود به جلو پنجره مشبک بزرگ  جلو خودرو اشاره کرد.

النترا 2016

النترا 2016

 

از مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی درز نکرده است اما به احتمال زیاد این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری با قدرت 176 اسب بخار مجهز گردد.همچنین وظیفه انتقال قدرت به یک گیربکس شش یا هفت سرعته اتوماتیک سپرده خواهد شد.

 

النترا 2016

 

النترا 2016

 

نمایشگاه اتومبیل لس انجلس نوامبر 2015 برگزار می گردد و باید تا آن زمان منتظر بود تا این خودرو رونمایی گردد.اگر هیوندای به وعده خود عمل کرده و در این نمایشگاه النترا را رونمایی کند نباید انتظار داشت که این خودرو زودتر از سال 2016 وارد بازار گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب