icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین فروش اقساطی تیبا ۲ با اقساط 36 ماهه بدون ضامن

فروش اقساطی تیبا ۲ با اقساط 36 ماهه بدون ضامن

comments 0 1401/6/14

این روزها شرایط خرید اقساطی تیبا ۲ توسط یکی از شرکت‌های معتبر خرید و فروش خودرو در کشور مهیا شده است. طبق آگهی‌های فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک، اکنون امکان خرید اقساطی خودرو صفر و کارکرده در شهرهای تهران و کرج وجود دارد. در این میان درخواست برای خرید اقساطی محصولات سایپا و ایران خودرو مخصوصا در شرایط فعلی بازار، رو به افزایش بوده و تیبا 2 نیز یکی از همین خودروها است.

از میان خودروهای داخلی در سال‌های اخیر، تیبا 2 یکی از خودروهای پرفروش بازار بوده است. این محصول هاچ بک شرکت سایپا که توانسته در سال‌های اخیر معاملات زیادی را به خود اختصاص دهد، برای بسیاری از جوانان و حتی خانواده‌های کم‌جمعیت به یکی از گزینه‌های اقتصادی خرید خودرو (از میان خودروهای فعلی بازار!) تبدیل شده است.

اکنون امکان خرید قسطی تیبا ۲ صفر با اقساط ماهیانه 3 میلیون و 800 هزار تومان وجود دارد. اگر شما هم قصد خرید تیبا ۲ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که با مطالعه این مطلب، ضمن آشنایی بیشتر با مشخصات آن، با شرایط خرید اقساطی تیبا ۲ از همراه مکانیک هم آشنا شوید.

مشخصات تیبا 2

شروع تولید تیبا 2، به سال 1393 بازمی‌گردد اما خط تولید این خودرو طلق آخرین اخبار منتشر شده، متوقف شده است. این خودرو هزینه نگهداری بسیار کمی داشته و میزان استهلاک آن نیز پایین ارزیابی شده است.

طراحی بدنه تیبا 2

طراحی بدنه تیبا 2

به لحاظ طراحی بدنه، با یک خودرو هاچ بک روبرو هستیم که از نمای روبرویی، همان مدل تیبا صندوق دار را داشته و با حرکت به سمت عقب خودرو، چیزی دیگر را از خود نمایش می‌دهد. با کمی ارفاق می‌توان گفت که صندوق عقب با شمایلی متناسب در جای خود قرار گرفته و پلاک نیز در موقعیتی معقول زیر صندوق عقب خودرو جای دارد.

این خودرو در بخش داخلی کابین نیز تفاوت خاصی با تیبا صندوق دار نداشته و تنها می‌توان آن را در مقایسه با پراید، خودروی به مراتب باکیفیت‌تری قلمداد کرد.

وزن تیبا 2، معادل 1035 کیلوگرم بوده و ابعاد آن به شرح زیر هستند:

  • طول: معادل 3922 میلی متر
  • عرض: معادل 1641 میلی متر
  • ارتفاع: معادل 1484 میلی متر

مشخصات فنی تیبا 2

مشخصات فنی تیبا 2، می‌تواند شما را در حوزه خرید یک خودروی سواری تا حدی راضی نگه دارد. در حقیقت آن قدرها از پراید دورتر نخواهیم رفت؛ اما پیشرانه تیبا 2، به مراتب قوی‌تر از چیزی است که در پراید دیده بودیم. موتور به کار رفته در خودروی تیبا 2، موتور M15 است که می‌تواند تا 87 اسب بخار و 128 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این خودرو به حجم موتور 1503 سی سی از نوع تنفس طبیعی مجهز بوده و جعبه دنده دستی 5 سرعته دارد. اگر قصد خرید تیبا 2 را دارید، باید بگوییم که این خودرو با حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت همراه بوده و شتاب صفر تا 100 را ظرف مدت 13 ثانیه پر می‎کند. سیستم سوخت رسانی آن نیز از نوع انژکتوری پاشش چند نقطه‌ای بوده و کمک می‌کند تا موتور این خودرو برند سایپا، به خوبی عمل کرده و در رقابت با خودروهای هم رده قدرت خوبی از خود نشان بدهد.

مصرف سوخت شهری این ماشین با استاندارد آلایندگی یورو 4، 9.6 لیتر، مصرف سوخت ترکیبی 6.53 لیتر و مصرف سوخت جاده‌ای آن 5.6 لیتر در 101 کیلومتر است. (حجم باک خودرو 41 است).

فروش اقساطی تیبا ۲

فروش اقساطی تیبا ۲

اگر به جای خرید نقدی، قصد خرید اقساطی تیبا ۲ را دارید، خبر خوب این است که شما می‌توانید از طریق شرکت همراه مکانیک، نسبت به خرید قسطی تیبا ۲ اقدام کنید. برای این منظور کافی است که به وب سایت همراه مکانیک مراجعه کنید و در بخش خرید خودرو، تمام خودروهای موجود در نمایشگاه به همراه شرایط خرید اقساطی آن‌ها را مشاهده کنید. پس از اینکه خودروی مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، انتخاب و درخواست خرید قسطی خود را ثبت کردید، کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس گرفته و شما را تا رسیدن به خودروی موردنظرتان همراهی می‌کنند.

به این ترتیب فرآیند خرید اقساطی خودرو تیبا 2، طی شده و می‌توانید بدون زحمت و با پرداخت مبلغی به‌عنوان پیش‌پرداخت، خرید تیبا 2 قسطی را تجربه کنید.

با مراجعه به سایت همراه مکانیک (hamrah-mechanic.com)، شما می‌توانید اطلاعات کاملی در خصوص نمودار قیمتی این خودرو و نوسانات آن به‌دست آورده و برای خرید، بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

فروش اقساطی محصولات سایپا

همانطور که گفته شد، تیبا 2 یکی از محصولات پرفروش شرکت سایپا بوده است که اکنون طرح فروش اقساطی آن نیز وجود دارد. اما اگر قصد مشاهده و خرید سایر خودروهای این کمپانی، مخصوصا خرید اقساطی محصولات سایپا را دارید، بازهم همراه مکانیک فهرستی از این خودروها را با دو امکان خرید نقدی و قسطی پیش‌ روی شما گذاشته است. برای مشاهده خودروهای موجود در طرح  فروش اقساطی سایپا روی لینک کلیک کرده و تمام خودروها را به تفکیک مدل مشاهده کنید.

مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

به جز امکان خرید اقساطی خودرو بدون ضامن و بدون در رهن رفتن سند خودرو که خرید قسطی ماشین را برایتان ساده‌تر می‌کند، با خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک، از کارشناسی فنی و بدنه همراه با ضمانت برخوردار خواهید بود تا از بابت سلامت خودرو مطمئن باشید. در ضمن هیچ محدودیتی برای انتخاب خودرو ندارید؛ به این معنا که شما مجبور نیستید حتما از خودروهای داخل نمایشگاه همراه مکانیک خرید کنید، بلکه می‌توانید خودروی دیگری را به شرکت معرفی کرده و درخواست خرید اقساطی آن را داشته باشید. به این ترتیب کارشناسان پس از بررسی دقیق خودروی مورد نظر شما، فرآیند خرید اقساطی را آغاز می‌کنند. هیچ محدودیتی در اینجا منتظر شما نیست!

قابل ذکر است پردیس خودرو در تهیه و تنظیم مقاله فوق و همچنین فروش اقساطی خودرو هیچ دخل و تصرفی نداشته است.

برچسب ها:

رپرتاژ
user-img

نویسنده :

رپرتاژ

comments 0 1401/6/14
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط