icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین تیگو 8 پرو بصورت رسمی رونمایی و قیمت آن اعلام شد

تیگو 8 پرو بصورت رسمی رونمایی و قیمت آن اعلام شد

comments 0 1400/10/25

مدیران خودرو بعد از ظهر امروز در سالن همایش صدا و سیما بصورت رسمی از جدیدترین محصول خود یعنی فونیکس تیگو 8 پرو رونمایی و قیمت آن را بصورت رسمی اعلام کرد.

پایگاه خبری "پردیس خودرو"مدیران خودرو از مدتها قبل کمپین تبلیغاتی تیگو 8 پرو را آغاز کرده بود تا زمینه برای رونمایی و عرضه آن مهیا گردد. حالا پس از چند ماه نهایتا مدیران خودرو بصورت رسمی در حضور مدیران ارشد و اصحاب رسانه از این کراس اوور لوکس چینی رونمایی و قیمت آن را اعلام نمود.

مدیران خودرو پس از پرده برداری از دو نسخه موجود در سالن قیمت تیگو 8 پرو را برابر با 1 میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام کرد که با تعجعب اصحاب رسانه و برخی حاضران به همراه بود چرا که پیش از این و با توجه به برخی اظهار نظر مدیران این شرکت قرار بود این خودرو با قمیتی در حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان بفروش برسد .اما ظاهرا برخی تغییرات در نرخ ارز مدیران خودرو بر آن داشته تا قیمت تیگو 8 پرو فراتر از انتظار ببرد.

به نظر می رسد با این قیمت اعلامی مدیران خودرو در بخش فروش با مشکل روبرو گردد چرا که در این رنج قیمت خودروهای زیادی در بازار وجود دارد که شاید برخی از مشتریان با این بودجه ترجیحا دهند به جای یک لوکس چینی با فناوری های نوین یک کره ای با اصالت یا یک ژاپنی با کیفیت نظیر سانتافه ،سورنتو ،ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر را خریداری نماید که عقلانی به نظر می رسد.

طبق اعلام مدیران خودرو تیگو 8 با 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارنتی عرضه خواهد شد که مدت 5 سال آن سرویس آن رایگان خواهد بود که این نکته در نبود شرکت های ارائه دهنده خودروهای کره ای و اروپایی می تواند کمک حال مدیران خودرو در فروش این خودرو با قیمت نجومی باشد.

در این مراسم آقای کامبیز دیر باز که در ساخت تیزر تبلیغاتی این خودرو با مدیران خودرو همکاری کرده بود حضور داشت و از کیفیت و فناوری بالای این خودرو تمجید کرد.همچنین کوروش محمد خانی قهرمان چندین دوره مسابقات اتومبیل رانی فروملا فورد بریتانیا از تجربیات خود با رانندگی با تیگو 8 سخن گقت و اظهار داشت که در پیست این کراس اوور را تحت فشار های مختلفی قرار داده است که از نظر ایشان هندلینگ و ترمز گیری عالی نقطه قوت تیگو 8 پرو است.

در پایان باید گفت مدیران خودرو امیدوار است ویژگی های بارز این لوکس چینی بتواند قیمت نجومی تیگو 8 پرو را توجیه نماید و خریداران تیگو 8 پرو را بر گزینه های موجود در بازار ترجیح دهند

برای آشنایی با تیگو 8 پرو بهتر است مقاله ذیل را مطالعه فرمایید.

تست و بررسی تیگو 8 پرو در پیست آزادی،تزریق خون تازه به رگ های بازار نیمه جان

user-img

نویسنده :

گروه خودرویی

comments 0 1400/10/25
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط