icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بی وای دی تانگ به کارمانیا رسید

بی وای دی تانگ به کارمانیا رسید

بر اساس تصاویری که در اختیار پردیس خودرو قرار گرفته مشخص شده کارمانیا موفق گردید نخستین بی وای دی تانگ را برای بررسی و تست های فنی  وارد کشور نماید تا در آینده نه چندان دور شاهد حضور این شاسی بلند جذاب در بازار باشیم.

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری "پردیس خودرو"-کارمانیا به مانند بسیاری از خودروسازان خصوصی کشورمان با تحریم های یکجانبه ترامپ علیه خودروسازی کشورمان با مشکلات متعددی روبرو گردید و عملا خطوط عمده تولید این واحد  به تعطیلی کشیده شد.اما مسئولین این شرکت در طول این سالها سعی نمودند با راهکارهای مناسب از این مخمصه خلاص شوند و حالا با ورود یکی از بهترین محصولات بی وای دی به ایران نشان از موفقیت آمیز بودن رهکارهای این شرکت خصوصی دارد.

کارمانیا برای کاهش قیمت بی وای دی تانگ، اقدام به واردات نسخه نیمه فول در رده بندی و نسخه فول در حالت بنزینی این خودرو کرده است. البته این نسخه‌ تانگ، در اصل برای ما ایرانی‌ها اصلا خودرو کم آپشنی محسوب نمی شود؛ زیرا تانگ مذکور در این تیپ دارای امکاناتی چون رادار نقطه کور و هشدار خروج از خط، جک برقی صندوق عقب به همراه اتوترانک، سنسور نور و باران، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سامانه نور بالای اتوماتیک، دوربین 360 درجه، رادار پیشگیری از تصادف، 7 نفره، تنظیم برقی صندلی های ردیف اول به همراه حافظه صندلی راننده، سقف پانورامیک، مانیتور لمسی چرخان، آمپر دیجیتالی، تهویه مطبوع سه کاناله، 6 ایربگ، سیستم پایش خودرو در سراشیبی و… اشاره کرد.

هم‌چنین باتوجه به حضور نسخه 2 لیتری تانگ در ایران، بهتر است بدانید که موتور این خودرو باتوجه به فناوری GDI و با اتصال به گیربکس 6 سرعته دوکلاچه، توانایی تولید 205 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور را دارد. اینطور که برند سازنده اشاره کرده، شتاب صفر تا صد BYD TANG حدود 9/2 ثانیه است.

باتوجه به ارزیابی‌های انجام شده، درصورت مونتاژ بی وای دی تانگ در ایران که سطح داخلی سازی آن هم زیاد نخواهد بود، قیمت این خودرو در رده‌های بالاتر از رقبای خود قرار خواهد گرفت و احتمالا حتی حواله دارانی که چندین سال است منتظر تعیین تکلیف وضعیت خودروهایشان توسط شرکت کارمانیا هستن، نتوانند تا برای خرید تانگ اقدامی انجام بدهند.

در پایان هم سایر تصاویر نسخه‌های وارد شده بی وای دی تانگ برای انجام آزمایش های فنی به ایران را مشاهده کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب