icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت پیکاپ آسنا اتوماتیک مشخص شد ،یک طنز تلخ دیگر از آمیکو

قیمت پیکاپ آسنا اتوماتیک مشخص شد ،یک طنز تلخ دیگر از آمیکو

شرکت تولیدی آمیکو قیمت نسخه اتوماتیک پیکاپ آسنا را اعلام کرد.طنز تلخ این واقعه قیمت بسیار نجومی برای یک محصول چینی تاریخ گذشته است.

پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-بازار بلبشوی خودروی ایران منجر شده که برخی از خودوسازان بدون هیچگونه برداشت منطقی از بازار محصولات خود را با قیمت های نجومی روانه بازار کنند چرا که این دست از خودروسازان خیال می کنند ه در این بازار بدون رقابت هر چه تولید کنند می توانند با قیمت های عجیب و غریب به مشتریان بدون حامی بفروشند.اما مدیران این شرکت ها توجه ندارند که کم کم در صنعت خودروسازی کشور گشایش هایی در حال رخ دادن است و محصولات زیادی در حال ورود به بازار هستند.

آمیکو در سالهای گذشته پیکاپ آسنا را در حالی روانه بازار کرد که کمتر رقیبی برای محصولات خود پیش رو داشت. هر چند که پیکاپ تولیدی این شرکت نه از نظر کیفیت نه از نظر بروز بودن حرفی برای گفتن نداشت اما بازار بون رقیب منجر به فروش محدودی از پیکاپ آسنا شد. اما به دلایل ذکر شده خیلی زود مشتریان بازار متوجه شدند که آسنا هیچ حرفی برای گفتن ندارد و همین امر موجب دلسرد شدن بازار از این پیکاپ قدیمی و بی نام و نشان چینی شد و تنها این برخی از سازمان های دولتی بودن که مشتری آسنا باقی ماندند.همین امر موجب شده که آمیکو به فکر ارائه نسخه اتوماتیک آسنا بیافتد تا شاید شوکی به بازار وارد شود و مشتریان دوباره اقبالی به این پیکاپ نشان دهند.

اما روز گذشته در کمال تعجب شاهد بودیم آمیکو قیمت نجومی یک میلیارد و سیصدوشصت و هشت میلیونی تومانی را برای این خودرو در نظر گرفته است. این در حالی است که رقیب های بسیار با کیفیت تر آمیکو آسنا نظیر جک T8 از قیمت های زیر یک میلیارد برخوردار هستند.البته قابل ذکر است آمیکو برای توجیه این قیمت یک سیستم توربو نیز بر روی پیشرانه این خودرو نصب نموده تا کمی قدرت آن افزایش یابد اما تمامی این موارد نیز توجیه کننده قیمت نجومی این خودروی مثلا تولید داخلی نیست.

جهت درک عمق این فاجعه بد نیست بدانید پیکاپ فورد رپتور 2021 بعنوان یکی از برترین پیکاپ های جهان از قیمتی در حدود 50 الی  60 هزار دلار برخوردار است که اگر با نرخ دلار 30 هزار تومانی هم حساب نماییم قیمت این پیکاپ برجسته در حدود 1میلیارد و 500 الی 1میلیاردو700 میلیون تومان خواهد شد.

حال مشخص نیست که چگونه این پیکاپ تاریخ گذشته چینی که به عنوان خودروی تولید داخل عرضه می گردد از این قیمت نجومی برخوردار است؟

قابل ذکر است نسخه اتوماتیک امیکو آسنا فقط در 100 نسخه تولید خواهد شد!!!

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب