icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی از نسخه بروز شده لکسوس ES 2016 در نمایشگاه شانگهای

رونمایی از نسخه بروز شده لکسوس ES 2016 در نمایشگاه شانگهای

کمپانی تویوتا در نمایشگاه شانگهای از سدان مجلل لکسوس ES پرده بردای کرد.خودروی که با تغییرات فروانی در قسمت جلوی خودرو پا به این نمایشگاه گذاشته است.

پنجشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :



کمپانی تویوتا در نمایشگاه شانگهای از سدان مجلل  لکسوس ES پرده بردای کرد.خودروی که با تغییرات فروانی در قسمت جلوی خودرو پا به این نمایشگاه گذاشته است.

 

 

لکسوس ES 2106

 

 

چهره جلوی لکسوس ES مطابق تمام لکسوس های جدید از زبان طراحی لکسوس پیروی می کند . جلو پنجره بزرگ  مشبک که از دماغه بالایی خودرو شروع و تا قیمت زیرین آن ادامه پیدا می کند . چراغهای جلو خودرو به کلی تغییر کرده و مجهز به LED ها پیشرفته جدا شده از چراغ اصلی می باشد. مه شکن های جلو از شکل دایره ای خارج  شد و کمی به بالا و گوشه نقل مکان کرده است.

 

لکسوس ES 2106

 

قسمت عقب این خودرو تغییراتی محسوسی نکرده و از همان المان های سابق بهرمند بوده است.لکسوس برای خوردوها غیر هیبردی دو چرخ 17 اینچ بصورت استاندارد و 20 اینچ بصورت آپشن در نظر گرفته است.

 

لکسوس ES 2106

 

داخل کابین و تجهیزات داخلی لکسوس ES تغییرات زیادی نداشته است و برای این مدل جدید فرمان با قسمت مرکزی کوچکتر و اداوات کنترل بیشتر بروی پره های آن در نظر گرفته شده است. از دیگر تغییرات صورت گرفته دسته دنده قبلا در یک محل شیار دار تعبیه شده بوده اما در این مدل دسته دنده از چرم پوشانیده شده و دیگر از شیار تغییر دنده خبری نیست.

 

لکسوس ES 2106

 

لکسوس برای پیشرانه این خودرو برای  بازار آمریکا یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با قدرت 268 اسب بخار در نظر گرفته است .البته در کنار این موتور یک موتور هیبریدی چهار سیلندر2.5 لیتری به همراه دو موتور الکتریکی 200 اسب بخاری در نظر گرفته است.

خودروی لکسوس برای بازار های دیگر جهان یک گزینه دیگر هم دارد .آن هم یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو شارژر می باشد.

قیمت و اطلاعات فنی بیشتری از این خودرو منتشر نشده است ولی لکسوس ES در نمیه دوم سال میلادی وارد بازار می گردد.

 

لکسوس ES 2106

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب