icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش تیگو 7 آغاز شد

قبل از رونمایی رسمی اتفاق افتاد

فروش تیگو 7 آغاز شد

در حالی که مسئولان مدیران خودرو قرار است امروز به طور رسمی تیگو 7 را رونمایی کنند نمایندگان این شرکت از چند روز پیش اقدام به فروش محدود این محصول نموده اند.

شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- به گزارش اختصاصی پردیس خودرو تیگو 7 محصول جدید مدیران خودرو که پیش از این در نمایشگاه شیراز به نمایش درآمده بود امروز با حضور مسئولان این شرکت رونمایی خواهد شد. این در حالی است که از چند روز پیش برخی از نمایندگان این شرکت اقدام به فروش محدود این محصول با مبلغی خاص و تحویل فوری کرده اند. خانم محرابی، کارشناس نمایندگی حیدری(نمایندگی 246 مدیران خودرو) در این باره به خبرنگار پردیس خودرو عنوان نمود که تا روز شنبه 7 مرداد ثبت نام اولیه از متقاضیان صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: افرادی که تا زمان رونمایی محصول یعنی شنبه(7 مردادماه) اقدام به ثبت نام اولیه و پرداخت مبلغ پیش فروش می نمایند در اولویت تحویل فوری می باشند.

محرابی گفت: قیمت این محصول بین 120 تا 130 تومان است و به صورت تحویل فوری عرضه خواهد شد.

با اعلام این قیمت از سوی مدیران خودرو تیگو باید محصولاتی نظیر تیوولی ،رنو کپچر و نیسان جوک به رقابت بپردازد. در خصوص تحیلی قیمت این خودرو باید گقت که تیگو 7 هفت خودروی با امکانات فراوان و ظاهری قابل قبول می باشد اما این سئوال پیش می آید که آیا با این قیمت گذاری توسط مدیران خودرو تیگو 7 می تواند در مقابل رقیبان قدرتمند غیر چینی خود نظیر تیوولی و یا نیسان جوک قد علم کند.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب