icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین شورلت کامارو مدل 2017

شورلت کامارو مدل 2017

comments 0 1394/4/16

تحریریه پردیس خودرو : شورلت کامارو مدل 2017 با طراحی جدید و امکانات فوق­ العاده مطابق با نیاز خریداران در آینده­ای نه چندان دور به بازار عرضه می­شود. این مدل با راحتی بیش­تر و عملکرد مناسب به بازارهای جهانی خودرو ارائه خواهد شد.

 

طراحی و امکانات

طراحی عالی و ابتکاری این مدل که مطابق با نیازهای طرفداران و کاربران خودروست، موجب شده که در میان دیگر برندهای رقیب خود جزء بهترین­ها شود. بخش­های داخلی و خارجی آن بسیار جذاب­تر از مدل­های قبلیست. در قسمت بیرونی طراحی سپر جلو، قسمت جلوی دریچه­های مشبک و چراغ­ها بسیار زیباست. قسمت­های عقب و جلوی شورلت کامارو 2017 با طراحی خیره­کننده باعث می­شود استفاده کنندگان از این خودرو از سواری با آن لذت کافی برده و احساس راحتی کنند.

در کابین این مدل چهار صندلی وجود دارد که مناسب برای خانواده­هایی با دو فرزند است که در مسافرت کاملاً راحت باشند و لذت کافی ببرند. نمای بیرونی شورلت کامارو 2017 دارای ساختاری و طراحی عالی است که در میان خودروهای سیگمنت خود بهترین خواهد بود. نمای جذاب بیرونی این خودرو موجب می­شود نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کند. در قسمت داخلی نیز امکانات و ویژگی­های حیرت­آور باعث می­شود کاربران از مسافرت با ماشین لذت ببرند. سیستم صوتی و رادیو، کنترل آب و هوا، بلندگوهای با کیفیت و ... از امکانات داخلی این مدل است. مصرف سوخت آن در بزرگراه 8/07 و در شهر 13/18 لیتر در هر کیلومتر است.

 

موتور، ایمنی و زمان عرضه به بازار

انتظار می­رود موتور از آپشن­های فوق­العاده­ای برخوردار باشد. اولین آپشن برای شورلت کامارو 2017، شامل گزینه­های V6 و V8 و موتورهای دیگر است. موتور دو لیتری توربوشارژ با 4 سیلندر قلب تپنده­ی این خودروست که 272 اسب بخار توان خروجی آن است. موتورهای قدرتمند دیگری نیز در این مدل وجود دارد ولی هنوز اطلاعاتی از آن­ها به ما نرسیده است. ویژگی­های ایمنی کامارو 2017 متعدد و بسیار خلاقانه می­باشند. علاوه بر امکانات استاندارد ویژگی­های اضافی دیگری نیز دارد که عبارتند از: کمربند ایمنی، کیسه­ های هوا، کنترل کشش، کنترل پایداری، هشدار دهنده ­ی خروج از خط، سیستم کنترل آب و هوا، و ... . برندهای رقیب این خودرو هیوندای جنسیس، فورد موستانگ، اسکیون FR- S و باراکودا SRT خواهند بود. اما جالب اینجاست که این خودرو دارای امکانات و ویژگی­هایی است که به راحتی می­تواند مدعیان را از میدان رقابت خارج کند.

 

تاریخ عرضه­ ی این مدل به بازار قبل از پایان سال 2016 و یا در اوایل سال 207 خواهد بود. قیمت آن نیز فعلاً مشخص نیست.

user-img

نویسنده :

comments 0 1394/4/16
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط