icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین بررسی مدل جدید بی ام و سری 6 مدل 2016

بررسی مدل جدید بی ام و سری 6 مدل 2016

comments 0 1394/1/24

پردیس خودرو:  با داشتن یک بی ام و سری  شش 2016همیشه یک برنده در دست شما است.این شعار بی ام و برای معرفی این خودرو می باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" بی ام و سری 6 یک کوپه بسیا زیبا می باشد که بر پایه 5 ساخته شده ولی امکانات و زیبایی و قیمت  آن در حد شکوه سری 7 می باشد.

این کوپه چهار درب گران قیمت رقیب سرسختی برای آئودی A7 و مرسدس بنز CLS و همچنین محبوترین مدل سری 6 بوده است اما کمپانی بی ام و در حال راه اندازی خط تولید بی ام سری 6 دو درب کوپه می باشد.

 

اما هوادارن بی ام و برای سازگاری با تغییرات نیاز به زمان خواهند داشت.تغیراتی از قبیل وردوی هوا که در زیر چراغهای جلو بصورت برجسته شده و همچنین تغییرات کمی در جلو پنره مشبک کلیه شکل معروف بی ام و رخ داده است(10 تیغه عمودی به جای 9 تیغه ؟)برخی از مشتریان بی ام و عنوان داشته اند که این نسبت به مدلهای قبلی کمی اهلی تر شده البته بی ام و برای کسانی که نمونه اسپرت تر می خواهند مدل M پکیج را ارائه داده است.

 

بی ام و با قراردادن چراغهای LED روز تاپ در جلوی خودرو خود را با استاندارد ها مطابقت داده است.چراغهای راهنما از کنار خودروبه روی آینه تغییر مکان داده شده است.بیشتر قسمت های کروم خودرو در نمونه قبلی با تریم های مشکی جایگزین شده است.

داخل خودروی بی ام و سری شش 2016 بسیار اسپورت تر شده است و از متریال مشکی براق شیشه در بعضی ادوات آن استفاده شده است.خریداران قایلیت اتنخاب چرم داکوتای مشکی را برای تودزی را دارند.صندلی عقب این خودرو فضای مناسبی ندارد و استفاده آن برای بزرگسال بسیار مشکل می باشد زیرا فضای مناسبی برای سر و پاها وجود ندارد اما صندلی های جلو بسیار خوب و جادارو لوکس می باشد.

 

 

دسترسی به ادوات کنترل بسیار عالی بود ولی شاسی تغییر دنده در بدترین وضعیت ممکنه بوده است.سیستم ناوبری این خودرو کاملا بهبود پیدا کرده است.

سیستم انتقال قدرت این خودرو 6 سرعته اتوماتیک محصول معرفوترین کمپانی ساخت گیربکس یعنی ZF آلمان می باشد.

خودروی  بی ام و سری 6 مدل 640 این خودحداکثر خروجی قدرت 315 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. اما خودروی بی ام و سری 6 از یکی موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری با دو توربو شارژ بهره می بردو حداکثر قدرت خروجی این خودرو عدد باور نکردنی 445 اسب بخار می باشد.اما این ماشین با این قدرت در اتوبان  در بین دوخط مانند یک شیر رام شده در اختیار راننده می باشد.

 

بی ام سری 6 جدید یک خودروی لوکس فوق العاده می باشد که برای کسانی که بدنبال یک خودرو کوپه زیبا و لوکس می باشد انتخاب مناسبی می باشد.

 

 

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

 

جهت مطلع شدن از امکانات سایت وثبت آگهی بر روی کلمه خرید و فروش خودرو کلیک کنید.

 

 

 

 

user-img

نویسنده :

comments 0 1394/1/24
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط