icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین تصاویر نسل جدید فولکس واگن گلف لو رفت

تصاویر نسل جدید فولکس واگن گلف لو رفت

comments 0 1397/12/19

در حالی که منتظر بودیم فولکس واگن در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 از نسل جدید گلف رونمایی کند ،این اتفاق جذاب روی نداد. اما در همین حین تصاویر جاسوسی و مخفیانه نسل جدید این هاچ بک جذاب بصورت غیر رسمی منتشر شده است.

همانطور که در تصاویر مشخص است خودروی در حال تست بدون هیچ گونه پوشش استتاریی می باشد و تنها در چراغهای عقب و جلو و برخی قسمت های  از پوشش جزیی استفاده شده است. از همین رو می تواند تصور کرد که در نسخه تولید شده با این تصاویر هیچ تفاوتی روی نمیدهد  و عملا سوپرایز جدید در کار نخواهد بود.

با توجه به این تصاویر مشخص است که فولکس واگن برای توسعه نسل جدید گلف از زبان طراحی جدید خود بهره برده  لذا  نمای ظاهری این هاچ بک داغ، سیال تر و گیرا تر بوده و کاملا به نسل قبلی خود وفادار مانده است لذا به مانند نسل ششم از خطوط نرم چیزی باقی نمانده و خودرو با زوایه و تیزتر طراحی شده است.

فولکس واگن برای نسل هشتم گلف تمامی پنل های بدنه نسل قبلی را مورد بازبینی قرار دارد و همین امر منجر گردیده خودرو حالت تهاجمی تری به خود بگیرد و تا حدودی شبیه به سدان مشهور آرتئون گردد.

از لحاظ ابعادی به نظر می رسد گلف جدید کمی عریض تر نسل قبلی شده است و اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم که  در نمای جانبی آینه از روی شیشه به روی پنل درب تغییر مکان داده است که انتخاب جذابی است چرا که علاوه بر ظاهری اسپرت باعث دید بهتر راننده خواهد شد. در نمای عقب نیز شخصیت خاص گلف دیده می‌شود و شبیه برادر کوچک‌تر یعنی پولو نیست.

در بین تصاویر منتشر شده ،تصویری از نمای کابین وجود ندارد اما می توان تصور کرد نسل جدید گلف از فضای درون گیراتری برخودار باشد و خیل انبوه تجهیزات ایمنی و رفاهی به آن افزوده شده باشد.همچنین احتمالا کیفیت متریال داخلی تا حدودی افزایش داشته و پنل پشت فرمان کاملا دیجیتالی شود. از دیگر تغییرات احتمالی باید به استفاده از صفحه نمایش بزرگتر اشاره کرد.

جدیدترین نسل فولکس‌واگن گلف از نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی پلتفرم نسل فعلی یعنی MQB Evo استفاده می‌کند و به همین خاطر وزن کمتر را با فاصله‌ی بین محوری بیشتر ترکیب کرده که حاصل آن فضای داخلی بیشتر و شاید محفظه بار جادارتر می‌باشد.

 بر اساس اطلاعات قبلی ،تولید گلف جدید از ژوئن سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و در نمایشگاه فرانکفورت 2019 رونمایی خواهد شد.

user-img

نویسنده :

سالار

comments 0 1397/12/19
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط