icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین تویوتا راو 4 جدید در پاریس به اروپایی ها معرفی شد

تویوتا راو 4 جدید در پاریس به اروپایی ها معرفی شد

comments 0 1397/7/12

پس از رونمایی از راو4 نسل جدید در نمایشگاه خودروی نیویورک ،حالا این کراس اور خوش فروش جهان در پاریس برای اروپایی  عرض اندام کرد.همانطور که در جریان معرفی این خودرو در آمریکای شمالی عنوان کردیم این کراس اور ژاپنی اولین محصول شاسی بلند تویوتا است که از پلت فرم جدید این شرکت با نام TNGA-K بهره می برد.

تویوتا راو 4 هیریدی 2019

به لطف همین پلت فرم مرکز ثقل تویوتا راو4 نسل جدید پایین تر آمده و استحکام بدنه آن 57 درصد بیشتر شده است.همچنین توزیع وزن این خودرو بصورت 51/49 بین دو محور عقب و جلو تغییر نموده است. تویوتا برای سیستم تعلیق عقب راو4 جدید از سیستم جناغی دوبل استفاده کرده که  ضمن بهبود هندلینگ باعث دقت بیشتر و سواری نرم تر شده است.

تویوتا راو 4 هیریدی 2019

اما تویوتا راو4 بر خلاف نیویورک در اروپا با پیشرانه جدید هیبریدی معرفی شد. این پیشرانه یا بهتر بگوییم پیشرانه ها از ترکیب یک موتور بنزینی 2.5 لیتری دینامیک فورس به همراه دو موتور الکتریکی شده است . مجموع خروجی این قوای محرکه برابر با 219 اسب بخار اعلام شده که از نسخه بنزینی 194 اسب بخاری معرفی شده در نیویورک قویتر است.

تویوتا راو 4 هیریدی 2019

پیشرانه بکار رفته در راو 4 جدید ،نسل چهارم پیشرانه های هیبریدی تویوتا محسوب می گردد که به لطف تغییرات اعمال شده در واحد کنترل قدرت و باطری های نیکل –هیدریدی از راندمان الکتریکی و فنی بهتری برخودارگشته ضمن اینکه وزن آن نیز کاهش یافته است.

تویوتا راو 4 هیریدی 2019

تویوتا راو 4 همچنان از جعبه دنده CVT استفاده می کند اما تویوتا اذعان داشته این جعبه دنده بروزرسانی شده است. همچنین این کراس اور ژاپنی به سیستم چهار چرخ متحرک برقی مجهز شده است که بنا بر ادعای تویوتا هیچ ایرادی و خطایی ندارد.از همین رو گشتاوری که به چرخ عقب منتقل می گردیده 30 درصد افزایش داشته که منجر به برجسته شدن عملکرد خودرو در شرایط مختلف رانندگی شده است.

تویوتا راو 4 هیریدی 2019

تویوتا  امیدوار است این هیبریدی بتواند گذشته خوب نسل پیشین را ادامه دهد چرا که میزان 85 درصد فروش کل نسل پیشین در اروپای غربی اتفاق افتاده است. قابل ذکر است اورپایی ها همانند آمریکایی ها می تواند نسخه بنزینی 2.0 لیتری را به همراه جعبه دنده های دستی و اتوماتیک سفارش دهند.

user-img

نویسنده :

میلاد حسینی

comments 0 1397/7/12
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط