icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین جک S4 ،جدیدترین محصول کرمان موتور در تهران رویت شد+فیلم و عکس

جک S4 ،جدیدترین محصول کرمان موتور در تهران رویت شد+فیلم و عکس

comments 1 1398/5/15

جک S4 جدیدتری محصول کرمان موتور بزودی روانه بازار خواهد شد. تصاویر ثبت شده از جک S4 توسط خبرنگار پردیس خودرو نشان می دهد که این شرکت کرمانی در حال گذارندن مراحل تست و اخذ استاندارد های لازم برای ورود جک S4 به بازار است.

پردیس خودرو-بر اساس این تصاویر ،کرمان موتور در حال انجام تست های اولیه و بازار سنجی این خودرو یوده  و قصد دارد در آینده نزدیک و پس از گذراندن مراحل ابتدایی جک S4 را بعنوان جدیدترین محصول خود روانه بازار نماید.

جک S4 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی چینی JAC بود که به تازگی معرفی شده و برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای به بازدید عموم گذاشته شد از همین رو ظاهر این خودرو کاملا بر اساس زبان طراحی این روزهای های جک شکل گرفته که از مشخصه های اصلی آن ظاهری جسور و تهاجمی  با استفاده خطوط تیز و زوایه دار است.

در خصوص ابعاد این کراس اوور جک  باید گفت با 4410 میلی متر طول، 1800 میلی متر عرض، 1660 میلی متر ارتفاع و 2620 میلی متر فاصله محوری، جک S4 ابعادی مشابه بانیسان قشقای دارد و البته همانطور که از نامش مشخص است مابین دو کراس اوور دیگر این خودروساز یعنی S3 وS5 قرار دارد.

با ورود به کابین جک S4 خیلی زود متوجه خواهیم شد که جک S4 به مانند ظاهرش از طراحی بروز و مدرنی برخودار است که از بارزترین مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 10.25 اینچی اشاره کرده که به سیستم اطلاعات وسرگرمی متصل شده و البته تصاویر دوربین 360 درجه بعنوان یکی از آپشن های با ارزش این خودرو را به نمایش می گذارد. همچنین باید گفت دوربین 360 درجه تنها آپشن جک S4 نیست و این کراس اوور چینی به آپشن های دیگری نظیر درب صندوق برقی ،صندلی های برقی چند حالته ،سیستم ورود بدون کلید و غیره اشاره کرد.البته از آنجایی که این تصاویر بصورت غیر رسمی بدست ما رسیده است هنوز نمی توان بطور قطع گفت کرمان موتور چه آپشن هایی را  برای عرضه این خودرو به ایران در نظر گرفته است.

جک S4 در چین با دوپیشرانه عرضه می شود که گزینه نخست پیشرانه 1.6 لیتری تنقس طبیعی  120 اسب بخاری است که در نسخه های پایه عرضه می گردد. اما نسخه دوم پیشرانه قدرتمند تر 1.5 لیتری توربوی است که 150 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید می نماید. در تصاویر بدست آمده نسخه تست کرمان موتور می توان به وضوخ واژه توربو را در نمای جانبی خودرو مشاهده کرد لذا به نظر می رسد که کرمان موتور نسخه 1.5 لیتری توربو را برای بازار ایران در نظر گرفته است. لازم به ذکر است قدرت این موتور توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT تنها به چرخهای جلو انتقال می یابد.

 

در انتها باید یادآور شویم که مشخص نیست که چه زمانی کرمان موتور جک S4 را به بازار عرضه می کند اما بطور قطع باید در آینده نزدیک منتظر حضور این کراس اوور جدید به بازار باشیم. در این روزهایی که تمامی شرکای چینی خودروسازان بزرگ و کوچک ایران را ترک کرده اند عرضه جک S4 توسط کرمان موتور می توان خبر نسبتا خوبی برای مشتریان ایران باشد. در خصوص قیمت این خودو فعلا اطلاعاتی در دست نیست اما از آنجایی که جک S3 در حال حاضر با قیمت 210 میلیون تومان توسط کرمان موتور عرضه می شود باید انتظار قیمت بالا 260 میلیون تومان را برای جک S4 متصور شد.

در ادامه می توانید ویدئوی این خودرو که توسط خبرنگار پردیس خودرو تهیه شده است را مشاهده نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با جک S4 اینجا کلید نمایید.

برچسب ها:

جکجک J4
user-img

نویسنده :

گروه خودرویی

comments 1 1398/5/15
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

امین 1398/9/4
4:9:4

زمان عرضه به بازار ایران کی هست؟ ممنون میشم زمان فروشش رو برام ایمیل کنید

مطالب مرتبط