icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین رونمایی چری آریزو 6 در نمایشگاه خودروی پکن -محصول جدید مدیران خودرو

رونمایی چری آریزو 6 در نمایشگاه خودروی پکن -محصول جدید مدیران خودرو

comments 0 1397/2/5

مدیر عامل مدیران خودرو در ابتدای سال جاری در اولین نشست خبری خود اعلام کرد این شرکت قرار است در سال جدید چری آریزو 6 را در ایران تولید و عرضه نماید.اما تا آن زمان این خودرو هنوز در خود چین هم رونمایی نشده بود واین حاکی از نزدیکی روابط مدیران خودرو با شرکت مادر است که خودوریی که قراراست رونمایی شود مقدمات حضورش در ایران فراهم شده است.

چری آریزو 6

نمایشگاه خودروی پکن 2018 امروز بازگشایی شد و چری از سدان آریزو GX رونمایی کرد این خودرو در حقیقت همان چری آریزو 6 است که قرار است در ایران با همین نام عرضه گردد. با نگاهی به نمای این خودرو زبان طراحی محصولات سدان این شرکت به وضوح نمایان است از همین رو آریزو 6 در نمای جلو تا حدودی به آریزو 5 خواهد بود اما از نظر ابعاد آریزو 6 کاملا بزرگتر از آریزو  5 خواهد بود.

چری آریزو 6

تمام شباهت این خودرو با برادر کوچکتر خود در نمای ظاهری خلاصه نشده است چرا که پیشرانه آریزو 6 همانی است که این روزها در آریزو 5 توربو در ایران شاهد آن هستیم .البته چری تیگو 7 هم از همین موتور بهره برده که توان تولید 147 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد.

چری آریزو 6

در خصوص سیستم انتقال قدرت این خودرو باید گفت نسخه رونمایی شده در پکن به جعبه دنده CVT 8 سرعته مجهز گردیده است اما رسانه های چینی پیش از رونمایی رسمی از این خودرو اشاره کرده بودند که شاید آریزو 6 با جعبه دنده 7 سرعته کلاچ دوبل فعلی چری تیگو 7 هم عرضه گردد.

مدیران خودرو اعلام کرده است که آریزو 6 در سال جاری بر روی خط تولید خواهد رفت و از اواخر سال روانه بازار ایران خواهد شد.در خصوص قیمت آریزو 6 همهنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما با توجه به قیمت 91 میلیونی آریزو 5 توربو و چری تیگو 7 ،150 میلیونی انتظار می رود آریزو 6 با قیمت در حدود 120 الی 130 به بازار عرضه گردد که درنتیجه باید با محصولاتی نظیر سراتو تولید سایپا ،مزدا 3 و هیوندای اکسنت به رقابت بپردازد.

user-img

نویسنده :

سالار

comments 0 1397/2/5
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط