icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین فولکس واگن بیتل در لس آنجلس به آخر خط رسید

فولکس واگن بیتل در لس آنجلس به آخر خط رسید

comments 0 1397/9/12

همانطور که از قبل اعلام شده بود نهایتا فولکس واگن بیتل یا همان فولکس قورباغه ای به پایان راه خود رسید.این برند آلمانی در جریان نمایشگاه خودروی لس آنجلس آخرین نسخه از این خودروی نمادین را معرفی کرد تا بصورت رسمی با این خودرو خداحافظی نماییم.

فولکس واگن بیتل خداحافظ

نسخه پایانی بیتل با تغییرات بسیاری جزیی در دو نسخه کابریولت و کوپه و فقط در ایالات متحده عرضه خواهد شد.این نسخه پایانی با الهام از نسخه کلاسیک بیتل که در سال 2003 با نام Última Edición در مکزیک تولید شده بود ،طراحی شده است. از این رو برای ادای احترام به مدل Última Edición نسخه پایانی فقط در دو رنگ کرم و آبی تولید عرضه خواهد شد. البته فولکس واگن عنوان کرده است که برای کسانی که به این دو رنگ علاقه ای ندارند ،رنگ های مشکی ،خاکستری وسفید را بصورت سفارشی در نظر گرفته است.

فولکس واگن بیتل خداحافظ

از بروزرسانی های مدل کوپه باید به مواردی نظیر آینه‌های جانبی همرنگ بدنه، رینگ‌های 17 اینچی و سانروف اشاره کرد. در داخلی نیز با تغییراتی نظیر صندلی‌های پارچه‌ای و چرمی ،روکش چرمی فرمان پدال‌های از جنس فولاد ضدزنگ، سیستم نورپردازی داخلی، سیستم کنترل تهویهٔ اتوماتیک، نمایشگر 6.3 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، تریم مشکی براق و سیستم ورود بدون کلید روبرو خواهیم شد. البته برای کسانی که به دنبال امکانات بیشتری هستند نسخه SEL با تجیهزاتی شامل چراغ‌های جلوی بای‌زنون، دی‌لایت‌های LED، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های 18 اینچی، دوخت لوزی صندلی‌ها و GPS در نظر گرفته شده است.

فولکس واگن بیتل خداحافظ

پیشرانه مورد استفاده در تمامی نسخه های پایانی بیتل موتور 4 سیلندر توربو با بیشنه قدرت175 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر خواهد بود.وظیفه انتقال قدرت هم بر عهده جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک نهاده شده است. قیمت نسخهٔ پایانی بیتل کوپه در تیپ SE از 23,045 دلار و کابریولت از 27,295 دلار آغاز می‌شود درحالی‌که این عدد در تیپ SEL در مدل‌های کوپه و کابریولت به ترتیب به 25,995 و 29,995 دلار افزایش پیدا می‌کند.

فولکس واگن بیتل خداحافظ

قابل ذکر است مدیران فولکس واگن در ابتدای سال جاری اعلام کرده بودند که دیگر عرضه نسل جدید بیتل امکان پذیر نبوده و دیگر نمی توانند نسخه جدیدی از این خودرو را تولید نمایند چرا که مشتریان دیگر علاقه ای بیتل ندارند.

user-img

نویسنده :

comments 0 1397/9/12
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط