icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین قابل اعتماد ترین خودروسازان سال 2018 مشخص شدند

قابل اعتماد ترین خودروسازان سال 2018 مشخص شدند

comments 0 1397/8/9

سالانه بهترین ها در بخش های مختلف صنعت خودرو معرفی می شوند که هر کدام از اهیمت خاصی برخوردار هستند اما در این بین کانسومر ریپورتز هر سال قابل اعتماد ترین برندهای خودروسازی را اعلام می کند که برای مشتریان بازارها بزرگ جهان نظیر اروپا و آمریکا بسیار حائز اهمیت است.اما نکته قابل تامل حضور خودروسازانی در این لیست که شاید باعث سوپرایز گردد.

در مطالعه سال جاری اطلاعات مربوط به 500 هزار عضو کانسومر ریپورتز در خصوص اینکه مالک خودرو با چه مشکلاتی مواجه خواهد شد ،جمع آوری شده است.مشکلات فوق از پیشرانه های توربو و جعبه دنده گرفته تا سیستم اطلاعات سرگرمی را در بر گرفته است.

در ذیل بترتیب به معرفی قابل اعتمادترین خودروسازهای سال 2018 و امتیاز کسب شده توسط آنها خواهیم پرداخت.

10- هیوندای

10- هیوندای

هیوندای کره جنوبی با کسب امتیاز قابلیت اعتماد متوسط 57 توانست در رتبه نهم این لیست جای بگیرد. بر اساس اعلام کانسومر ریپورتز غیر قابل اطمینان ترین محصول این شرکت خودروی یونیک بوده و در مقابل قابل اعتمادترین محصول هیوندای ،مدل سانتافه XL بوده است.بر اساس همین گزارش مشتریان هیوندای توسان به بخش های فنی این خودرو نظیر پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه شکایت داشته اند و در ریز این شکایات به نحوه بد تعویض دنده و ایراد در کامپیوتر مرکز اشاره شده است.همچنین محصول هیبریدی یونیک نیز امتیازی پایین تر از حد متوسط را دریافت کرده که بدلیل مشکلات موجود در پیشرانه و تعویض بد دنده ها بوده است.

9-مینی

9-مینی

مینی به همراه هیوندای از رتبه و امتیاز های مشابهی برخوردار بوده اند اما نکته ای که باعث شد مینی یک رتبه بالاتر قرار گیرد نداشتن هیچ رتبه ای در سال گذشته بوده که نشان از پیشرفت قابل توجه این برند انگلیسی دارد.در بررسی امسال دو خودرو کوپر و کانتری من مورد بررسی قرار گرفته اند که کوپر کمترین اعتماد و کانتری من بیشترین اعتماد را از آن خود کرده اند.کوپر در این گزارش امتیاز پایین تر از حد متوسط و کانتری من امیتاز بیشتر از حد متوسط را از آن خود کرده است.

8-بی ام و

8-بی ام و

در بررسی سال جاری کانسومر ریپورتز 7 مدل بی ام و مورد بررسی قرار گرفته که این شرکت با کسب امتیاز 58،افت سه پله ای نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.در این میان بی ام و X1 کمترین اعتماد و مدل برقی I3 بیشترین اعتماد را بدست آورده اند.اما جالب است بدانید بی ام و X3 برورسانی شده امتیاز کمتر از حد متوسط را کسب نموده که بدلیل شکایت مشتریان از سیستم تهویه مطبوع از جمله نشتی مایع خنک‌کننده است.

7-آئودی

7-آئودی

هر چند آئودی افت رتبه 3 پله ای را تجربه کرده است اما با کسب امیتاز 60 تواست بالاتر از بی ام و قرار بگیرد.در بین 6 مدل مورد بررسی قرار گرفته آئودی A3 کمترین امتیاز و Q3 بیشترین امتیاز را از آن خود کرده اند.بطور کلی امتیاز کلیه محصولات آئودی بالاتر از حد متوسط است هر چند نسبت به سال گذشته 3 پله افت داشته است.

6-اینفنیتی

6-اینفنیتی

اینفینیتی با حضور 4 مدل در مطالعه قابل اعتمادترین خودروسازها توانست یک پله نسبت به سال گذشته صعود نماید و به مقام مشترک پنجمی دست یابد.مدل Q50 این برند لوکس کمترین اعتماد را بدست آورد اما در مقابل Q60 در جایگاه بالاترمیزان اعتماد در این گروه 4 تایی قرار گرفت.اینفینتی توانست 61 امتیاز را به خود اختصاص دهد در حالی که هر دو خودروی Q50 و QX60 با بهبود در میزان اطمینان روبرو شدند.

5-کیا

5-کیا

کیا دیگر برند کره در حالی در رتبه پنجم قرار گرفت که نسبت به سال گذشته دو پله افت داشته است. از بین 8 مدل مورد بررسی در این مطالعه ،کیا کادنزا با کمترین قابلیت اطمینان و ون سدونا با بالاترین قابلیت اطمینان  معرفی شده اند.دلیل افت امتیاز کادنزا به مشکلاتی در حسگرهای ترموستات، سیستم تهویه مطبوع و خنک‌کننده پیشرانه باز می گردد.کیا اسپورتیج هم در وضعیتی مشابه هیوندای توسان است اما کمی قابل اطمینان تر است. همیچنی خودروی هیبریدی نیرو به مانند یونیک در وضعیت مناسبی به سر نمی برد.در خصوص کیا استنیگر که توسط مجله اتوگاید خودروی سال 2018 شد در حد متوسطی از قابلیت اطمینان قرار دارد.

4-سوبارو

4-سوبارو

سوبارو با کسب امتیاز 65 توانست در رده بندی امسال 2 پله بالا بیاید.6 محصول مختلف این برند ژاپنی مورد مطالعه قرار گرفت که مدل WRX کمترین میزان اطمینان و مدل کراس ترک بالاترین قابلیت اطمنیان را از آن خود کردند.مدل ایمپرزای بروزرسانی شده دارای مشکلات است که نسبت به سال گذشته کمتر شده است بطوریکه امتیاز بالاتر از حد متوسط را کسب کرده است. WRX به خاطر مشکلات گیربکس خود امتیاز پایین‌تر از حد متوسط را به دست آورده است.

3-مزدا

3-مزدا

مزدا را باید یکی از بهترین خودروساز ها در این مطاله دانست چرا که این برند ژاپنی توانست با کسب امتیاز 69 صعود 9 پله را بدست آورد.در بین 6 مدل خودروی این خودروساز مدل CX-3 کمترین میزان اطمینان و مدل MX-5 میاتا بیشترین میزان اطمینان را از آن خود کردند.مزدا در سال جاری توانسته است مشکلات دو مدل CX-9 و MX-5 میاتا را برطرف کند اما CX-3 هنوز از مشکلاتی نظیر سیستم تهویه مطبوع رنج می برد.

2-تویوتا

2-تویوتا

هر چند تویوتا با 14 خودروی حاضر در مطالعه قابل اطمینان ترین خودروسازهای  سال 2018 توانست 76 امیتاز را کسب کند اما به هر حال رتبه اول را از دست داد.وانت پیکاپ تاکوما بدلیل مشکل در جبعه دنده و سیستم های کمک راننده نتوانست اطمینان زیادی را از آن خود کند اما پریوس C همچنان خودروی قابل اطمینانی است.کمری بعنوان یکی از محصولات پرفروش تویوتا با افت نه چندانی روبرو شده اما همچنان امتیاز بالاتر از حد متوسط را بدست آورده است.بیشترین شکایات از این خودرو به سیستم اطلاعات سرگرمی انتیون و تعویض‌های بد گیربکس 8 سرعته اتوماتیک کمری باز می گردد.

1-لکسوس

1-لکسوس

هر چند تویوتا رتبه اول را از دست داد اما برند لوکس این غول خودروسازی جهان توانست در رتبه اول قرار بگیرد.لکسوس با حضور 6 مدل محصول خود و کسب امیتاز 76 یک پله صعود را تجربه کرده است. IS کمترین میزان اطمینان و GX هم بیشترین اعتماد را دارند.قابل ذکر است تمامی محصولات این برند امتیاز بالاتر از حد متوسط را بدست اورده اند.

user-img

نویسنده :

سالار

comments 0 1397/8/9
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط